Діагностична робота. Тема: "Будова тексту. Типи текстів".

Додано: 5 травня 2020
Предмет: Українська мова, 2 клас
Тест виконано: 253 рази
14 запитань
Запитання 1

Текст - це ...

варіанти відповідей

група слів

група речень

речення, які пов'язані за змістом і розміщенні в певній послідовності

Запитання 2

Заголовок - це ...

варіанти відповідей

зачин

назва тексту

основна частина

Запитання 3

Текст складається з таких частин:

варіанти відповідей

заголовок, зачин, кінцівка

зачин, основна частина, кінцівка

заголовок, основна частина, кінцівка

Запитання 4

Текст - розповідь - це ...

варіанти відповідей

текст, у якому про когось або про щось розповідається

текст, у якому когось, або щось описують


текст, у якому про щось міркуємо

Запитання 5

Текст - опис це ...

варіанти відповідей

текст, у якому про когось або про щось розповідається

текст ,у якому порушено послідовність у розташуванні речень

 текст, у якому когось або щось описують

Запитання 6

Прочитай і визнач тип тексту.

Лиска була проворна й красива. Шкурка аж вилискує, вушка стирчать, хвіст пухнастий з білим кінчиком. Ступає повільно, м’яко, до всього придивляється, прислухається.

варіанти відповідей

текст - розповідь

текст - міркування

текст - опис

Запитання 7

Прочитай текст. Вибери найбільш вдалий заголовок.

Ось і літо. Стало тепло й сонячно. Край лісу зеленіє калина. Незабаром на її гілочках з'являться білі букетики. Це цвіт калини. А чи бачили листочки на ній? Ніби їх майстер вималював.

Калина — чудова рослина. Люблять її в Україні. Це наш народний символ і краса.

варіанти відповідей

Калина

Літо

Ліс

Запитання 8

Визначте в тексті кінцівку

Школярі знайшли в лісі білочку.

У звірятка була поранена лапка. Діти поселили білочку в живому куточку і доглядали за нею.

Незабаром лапка загоїлася. І білочку віднесли до лісу.

варіанти відповідей

Школярі знайшли в лісі білочку.

У звірятка була поранена лапка. Діти поселили білочку в живому куточку і доглядали за нею.

Незабаром лапка загоїлася. І білочку віднесли до лісу.

Запитання 9

Визначте в тексті основну частину

Школярі знайшли в лісі білочку.

У звірятка була поранена лапка. Діти поселили білочку в живому куточку і доглядали за нею.

Незабаром лапка загоїлася. І білочку віднесли до лісу.

варіанти відповідей

Школярі знайшли в лісі білочку.

У звірятка була поранена лапка. Діти поселили білочку в живому куточку і доглядали за нею.

Незабаром лапка загоїлася. І білочку віднесли до лісу.

Запитання 10

Визначте в тексті зачин

Школярі знайшли в лісі білочку.

У звірятка була поранена лапка. Діти поселили білочку в живому куточку і доглядали за нею.

Незабаром лапка загоїлася. І білочку віднесли до лісу.

варіанти відповідей

Школярі знайшли в лісі білочку.

У звірятка була поранена лапка. Діти поселили білочку в живому куточку і доглядали за нею.

Незабаром лапка загоїлася. І білочку віднесли до лісу.

Запитання 11

Визнач послідовність речень так, щоб утворився текст.

1 Вони дружно почали ліпити хатку.

2 Навесні повернулися ластівки.

3 У гніздечку з'явились ластів'ята.

4  Своїм щебетанням вони зустрічають сонечко.

варіанти відповідей

4 2 3 1

1 2 3 4

2 1 3 4

2 1 4 3

Запитання 12

Речення у тексті розміщені...

варіанти відповідей

Ланцюжком

За розміром

У логічній послідовності

Запитання 13

Поділити текст на речення.

Мурашка хотіла напитися води набігла хвиля мурашка мало не втопилась голубка побачила це вона кинула їй гілку мурашка вилізла на гілку і врятувалася

варіанти відповідей

Мурашка хотіла напитися. Води набігла хвиля мурашка мало не втопилась голубка. Побачила це вона кинула. Їй гілку мурашка. Вилізла на гілку і врятувалася.

Мурашка хотіла напитися води. Набігла хвиля. Мурашка мало не втопилась. Голубка побачила це. Вона кинула їй гілку. Мурашка вилізла на гілку і врятувалася.

Запитання 14

До якого типу належить цей текст ?


Заєць дика тварина. Звірятко має довгі вуха і трохи розкосі очі.Передні лапки коротші,а задні - довші. Ця тваринка дуже полохлива.

варіанти відповідей

Опис

Розповідь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест