Прочитай вірш М. Підгірянки. Визнач скільки у ньому іменників, прикметників, дієслів і прийменників. Познач правильну відповідь.
Зелена веснонька пишно йде,
Пташечки з вирію нам веде,
Розсіває в полі ярий цвіт
Під небом синім, як блакить.
У якому варіанті всі іменники середнього роду?
Тільки у множині вживаються іменники...
Прочитайте речення. У якому рядку всі відмінки іменників визначені правильно?
Жевріють вогниками кетяги калини.
У якому варіанті не допущені помилки?
У якому рядку всі синоніми до прикметників підібрані правильно?
Прикметники: суворий, мілкий, рухливий, кмітливий.
Прочитайте, як Тарас Шевченко описував батьківську хату в селі Кирилівка. Скільки прикметників в цьому тексті?
Переді мною бідна, стара біла хата, з солом'яною стріхою й чорним димарем. А коло хати яблуня з червонобокими яблуками. А коло воріт росте стара розлога верба.
Попрацюйте вчителями. Перед вами словосполучення та визначені їх число і рід. В якому варіанті немає жодної помилки?
До поданих прикметників дібрали спільнокореневі дієслова в початковій формі. В якому рядку дієслова підібрані правильно?
Прикметники: веселий, радий, зимовий, співучий.
Прочитайте текст. Знайдіть речення, у яких дієслова стоять у минулому часі.
Друзі йшли лісом. На галявині вони побачили зламану берізку. Її тоненькі гілочки звисали додолу. Ніжне зелене листячко почало в'янути. Хлопчик підняв берізку і перев'язав. Рости, берізко!
Прочитай речення. Знайди дієслово. Визнач його час.
Веселіше співають птахи.
Визначіть граматичну основу речення.
Встала Оля з ліжка, взяла книжку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома