частка

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 29 разів
24 запитання
Запитання 1

Прислівниками є всі слова рядка

варіанти відповідей

тут, деколи, казна-коли

опівдні, дехто, щосереди

усередині, без кінця, чий-небудь

ніхто, звечора, анітелень

Запитання 2

Правильно утворено ступені порівняння прислівників у рядку

варіанти відповідей

радісно - більш радісно - найбільш радісніше

доволі - більш доволі - найбільш доволі

весело - веселіше - найвеселіше

гаряче - більш гарячіше - найбільш гаряче

Запитання 3

Обидва виділені слова є прислівниками в рядку

варіанти відповідей

бути в/основному складі; в/основному говорить тихо

зібратися у/п'ятьох; у/п'ятьох друзів

павутиння кружляє в/горі; літали в/горі птахи

зробити по/нашому; по/нашому місту

Запитання 4

Через дефіс потрібно писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

пліч/о/пліч, з давніх/давен, кінець/кінцем

коли/не/ коли; без кінця/краю; де/небудь

по/простому; сам/на/сам; хтозна/коли

ледве/ледве; по/праву/ як/не/як

Запитання 5

Літеру і на місці пропусків треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

навскок..., щохвил..., зарад...

довол..., пішк..., інкол...

сьогодн..., ззовн..., по-латин...

навкруг..., по-заяч..., докуп...

Запитання 6

Укажіть рядок прислівників, кожен з яких утворений від прикметника

варіанти відповідей

нашвидку, праворуч, нарівні

красиво, вдесятеро, впевнено

віддавна, завидна, дочиста

весело, стиха, навесні

Запитання 7

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться з н

варіанти відповідей

невпи...о, обмеже...о, щоде...о

притама...о, несказа...о, виправда...о

сполоха...о, визначе...о, нежда...о

незмі...о, стурбова...о, незбагне...о

Запитання 8

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться разом

варіанти відповідей

(на)скрізь, (з)розгону, (с)початку

(по)вік, (аби)як, (на)справді

(що)духу, (по)(де)куди, (за)рахунок

(що)правда, (без)сумніву, (ані)трохи

Запитання 9

5.    Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:

варіанти відповідей

а) віч-на-віч;


б) сам-на-сам;


в) вгорі.


Запитання 10

Через дефіс потрібно писати ВСІ слова в рядку

варіанти відповідей

з/дня/на/день, будь/де, по/братньому

по/християнськи, далеко/далеко, казна/коли.

до/речі, ледве/ледве, коли/небудь.

Запитання 11

Оберіть рядок з непохідними прийменниками:

варіанти відповідей

від, для, між

під, неподалік, протягом

кінець, залежно від, услід

мимо, близько, край

Запитання 12

Оберіть рядок який містить лише складені сполучники:

варіанти відповідей

Тому що, перед тим, задля того щоб

так що, чи, бо

і , якщо, але

а, за для того, у міру того як

Запитання 13

Оберіть рядок у якому частка не пишеться разом

варіанти відповідей

(не)щастя, (не)надовго, (не)втомно

(не)потрібний, (не)здолати, (не)любити

(не)співати, (не)слухати, (не)сухий

(не)лишивши, (не)питавши, (не)роблячи

Запитання 14

Через дефіс треба писати всі частки рядка.


варіанти відповідей

будь/як, отак/то, казна/скільки, скажи/бо

все/ж/таки, такий/от, казна/ що, будь/у/чому

невже/таки, тільки/що, годі/бо, будь/чому

ані/хто, як/небудь, казна/чому, що/року

Запитання 15

Прийменник виділено в реченні.


варіанти відповідей

Лунає  поблизу  пісня сили, весни і краси.

Вже поблизу весна, вона вже дуже близько.

Мати поблизу хати посадила мальви.

Десь  поблизу  виводив свою пісню соловей.

Запитання 16

Оберіть рядок у якому частки зі словами пишуться через дефіс:

варіанти відповідей

скажи(но), приїхали(таки), чиясь(то)

прийшли вони(таки), (таки)сказав

нехай(скажуть), сказала(б), бо(ж) й ви такі.

Прочитав(би), які(то), (то)й не звик

Запитання 17

Оберіть рядок зі сполучниками сурядності:

варіанти відповідей

а, але, не тільки, а й; або

бо, через те що, хай

отож, наче,мовби, як

так що,якщо, доки, коли

Запитання 18

Оберіть рядок у якому виділені слова пишуться разом:

варіанти відповідей

Не рада морква тертушці, (про)те на кожній танцює.

Ворон висміює свиню (за)те, що вона чорна.

За що купив - (за)те й продаю.

(Про)те зозуля кує, що свого гнізда не має.

Запитання 19

У якому рядку всі слова з частками слід писати окремо?

варіанти відповідей

а) будь/кого, не/писав, ні/що;

б) казна/як, як/то, як/небудь;

в) що/небудь, сказав/би, хай/живе;

г) нехай/іде, ти/ж, таки/взяли.

Запитання 20

Укажіть речення, у якому сполучник служить для поєднання однорідних членів:

варіанти відповідей

Довкола будиночків цвів бузок, і на білі стіни падала тінь від листя

Сонця ще не було видно, хоч далекі шпилі вже рожевіли

Ліс шумів над ним тужливо, і плакав, і ревів

Розчинилися двері, і через поріг переступила з повним відром Галя

Запитання 21

У якому рядку всі слова з ні пишуться окремо?



варіанти відповідей

ні/за/що, ні/кроку далі, ні/до/розмови, ні/на/що

 ні/на/що, ні/би/то, ні/якому, ні/з/кого

 ні/скільки, ні/хто, ні/який, ні/в/чому

 ні/звуку, ні/пострілу, ні/з/ким, ні/ким

Запитання 22

Усі прийменники пишуться через дефіс у рядку


варіанти відповідей

 (з)над, (по)над, (по)між, (по)серед

 (на)прикінці, (в)наслідок, (на)зустріч, (по)біля

 (з)поза, (з)посеред, (з)поміж, (з)за

(по)друге, (по)одному, (до)мене, (тим)часом

Запитання 23

Установіть відповідність між виділеними словами і частинами мови, до яких вони належать.


А. Нехай увійдуть у хату чистота і спокій (М. Коцюбинський).

Б. Весно, ох, довго ж на тебе чекати (І. Франко).

В. Дзвенять гаї, мов арфи, а день біжить, сміється (О. Підсуха).

Г. За селом знов шелестіли хліба й пахло полином (А. Головко).

Д. А ніч, мов мати, над тобою долоню на чоло кладе (Б.-І. Антонич).


1. Прийменник.

2. Сполучник.

3. Частка.

4. Вигук.

варіанти відповідей

1 - А; 2 - Б; 3 - В; 4 - Д.

1 - Д; 2 - В; 3 - А; 4 - Б.

1 - В; 2 - Д; 3 - Б; 4 - А.

1 - Г; 2 - В; 3 - А; 4 - Б.

Запитання 24

Прийменник є в кожному реченні, ОКРІМ

варіанти відповідей

Між горами старий Дніпро, неначе в молоці дитина.

Не можна любити народів других, якщо ти не любиш Вкраїну.

І будемо щебетати з милим на калині.

І якщо впадеш ти на чужому полі, прийдуть з України верби і тополі.

Зграя акордів перлистих із неба на землю поллється.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест