"Чайка Джонатан Лівінгстон"

Додано: 20 квітня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Тест виконано: 37 разів
30 запитань
Запитання 1

Як батьки реагували на заняття сина?

варіанти відповідей

дивилися скоса

підтримували

переживали

Запитання 2

Найголовніше для Джонатана було:

варіанти відповідей

їжа

політ

приземлення

Запитання 3

Про які крила мріє Джонатан?

варіанти відповідей

сокола

альбатроса

пелікана

Запитання 4

Джонатана було відправлено у заслання:

варіанти відповідей

у Блакитну Далечінь

до Диких Скель

до Дикої Пустелі

Запитання 5

Хто був найкращим учнем Джонатана?

варіанти відповідей

Чіанг

Флетчер

Салліван

Запитання 6

Повернувшись до Зграї, Джонатан та його учні:

варіанти відповідей

очолили Зграю

помстилися Найстаршому

продемонстрували свою майстерність в польотах

Запитання 7

Що символізує образ Джонатана Лівінгстона?

варіанти відповідей

незламність духу

безмежні можливості того, хто вміє мріяти

необхідність духовного розвитку людини

Запитання 8

Джонатан Лівінгстон - це

варіанти відповідей

вигаданий персонаж

американський льотчик

товариш автора

письменник

Запитання 9

Батько Джонатана стверджував: «Польоти – це дуже добре, та з них не проживеш. Не забувай, ти літаєш для того, щоб…»

варіанти відповідей

вижити

існувати

їсти

Запитання 10

Чого хотів досягти Джонатан?

варіанти відповідей

вміння ловити рибу

досягти максимальної швидкості при польотах

захоплення та поклоніння Зграї

Запитання 11

Як повелася Зграя з Джонатаном?

варіанти відповідей

подякувала за його завзятість і мужність

зажадала припинити польоти

вигнала зі Зграї

Запитання 12

Кого зустрів Джонатан на небесах?

варіанти відповідей

чайок-однодумців

пеліканів-ворогів

альбатросів-провідників

Запитання 13

Що Салліван, наставник Джонатана, вважає сенсом життя?

варіанти відповідей

досягти досконалості і розповісти про це іншим

насолоджуватися їжею

боротися за владу в Зграї

Запитання 14

Вкажіть жанр твору Р.Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон":


варіанти відповідей

повість-казка

 казка-притча

повість-притча

Запитання 15

Тема твору:


варіанти відповідей

розповідь про птаха, який не хотів бути таким, як усі, прагнув вдосконалення

  поради молодим людям, як завоювати авторитет серед інших

  зображення зграї чайок, їхніх звичок, традицій, способу життя

Запитання 16

Ідея твору:


варіанти відповідей

 жити - значить самовдосконалюватись

  жити - значить слідувати правилам суспільства

  жити в своє задоволення

Запитання 17

У словах Джонатана:

"Не суди їх надто суворо. Вигнавши тебе, чайки зашкодили тільки собі. Вибач їх і допоможи їм зрозуміти..."

звучить ідея:


варіанти відповідей

прощення

байдужості

ворожнечі

  покарання

Запитання 18

Що сталось з Джонатаном у кінці твору?


варіанти відповідей

 він розтанув у повітрі і зник у просторі небес

 він посварився з іншими чайками

 він загинув у сутичці

він знайшов своє кохання

Запитання 19

На думку Джонатана, зміни в житті чайки відбуваються тоді, коли ...


варіанти відповідей

 її виженуть зі Зграї;

 коли треба самій собі здобувати їжу;

 коли вона побачить, що інші живуть цікавіше й краще;

  коли вона зрозуміє, хто вона є, для чого народилась, і почне доводити це на ділі.

Запитання 20

Що, за спостереженнями Джонатана, скорочує життя чайок?


  

варіанти відповідей

злість

заздрість

страх

нудьга

Запитання 21

Визначте проблеми, які порушує автор в повісті-притчі


варіанти відповідей

сенс життя, призначення людини

стосунки батьків та дітей

самовдосконалення

жага до знань

свобода

 філософське розуміння добра та любові

Запитання 22

 Яким є головний конфлікт повісті? 

варіанти відповідей

Конфлікт між Джонатаном і ватажком зграї

Конфлікту немає

Конфлікт між сірою масою людей (Зграя) та особистістю (Джонатан)


Запитання 23

Які три рівні вдосконалення проходить Джонатан Лівінгстон на шляху до мети?

варіанти відповідей

досвід, вигнання, воскресіння

фізичне тіло, досвід, свідомість

вигнання, духовна сфера, воскресіння

фізичне тіло, свідомість, духовна сфера

Запитання 24

У чому проявляється алегоричність образу чайки Джонатана Лівінгстона?

варіанти відповідей

суспільства, у якому панують споживацькі ідеї

людини, яка прагне до власної фізичної і внутрішньої досконалості, ідеального життя

здійснення якогось відкриття, значне досягнення

стан досконалості, високий рівень розвитку людини, пізнання істини

Запитання 25

"Ти просто повинен бачити кожну чайку такою, яка вона є насправді, бачити в усіх добро і допомагати їм, аби вони й самі змогли побачити свою істинну сутність. Ось що я називаю..."

варіанти відповідей

дружбою

життям

любов'ю

вічністю

Запитання 26

Якою, за Річардом Бахом, є найвища мета людини на землі?

варіанти відповідей

Постійно себе вдосконалювати.

Бути вільною, незалежною і сильною людиною.

Жити у своє задоволення і не перейматися проблемами інших.

Займатися улюбленою справою і вірити у свої сили.

Запитання 27

Оберіть ознаки метафоричності та алегоричності твору.

варіанти відповідей

Зграя чайок із нездоланною жадобою до їжі - це наше повсякденне життя.

Політ Джонатана Лівінгстона - це свобода.

Прагнення вдосконалювати свій політ - це наші шляхи самовдосконалення.

Чайка Джонатан Лівінгстон - це самотній, нескорений, незрозумілий птах.

Запитання 28

Алегорично - філософська повість про призначення людського життя є своєрідний інструктаж про гарантію складного і щасливого життя, тому що...

варіанти відповідей

допомагає визначитись з тим, що любиш понад усе;

вказує на те, що потрібно робити ту справу, яка подобається;

надихає дарувати іншим те, чого навчився, але тільки тим, хто розуміє цінність такого дару;

жити лише у своє задоволення.

Запитання 29

Визначте особливості художнього методу твору.

варіанти відповідей

максимум правди;

використання цитат із попередніх творів;

філософічність та афористичність;

опис техніки й майстерність польоту.

Запитання 30

"Чайка Джонатана Лівінгстона" - одна з головних книг 20 ст.. Це стисла і мудра притча про...

варіанти відповідей

велику мрію;

політ;

покликання;

безмежну досконалість.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест