Чехословаччина у міжвоєнний період. Створення Чехословацької республіки.

Додано: 18 березня 2021
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 1455 разів
15 запитань
Запитання 1

Кого було обрано першим президентом Чехословацької республіки?


варіанти відповідей

Едварда Бенеша

Конрада Генляйна

Клемента Готвальда

Томаша Масарика

Запитання 2

Якого року відбулося створення Чехословаччини?

варіанти відповідей

1918

1919

1920

1921

Запитання 3

Який мирний договір не змінював території Чехословацької республіки?

варіанти відповідей

Версальський

Нейїський

Сен-Жерменський

Тріанонський

Запитання 4

Які українські землі входили до складу Чехословацької республіки?

варіанти відповідей

Північна Буковина

Східна Галичина

Закарпаття

Західна Волинь.

Запитання 5

Судетська проблема була інспірована нацистською Німеччиною з метою знайти привід до агресії проти:

варіанти відповідей

Югославії

Чехословаччини

Угорщини

Польщі

Запитання 6

До Першої світової війни Чехословаччина існувала? Так чи ні?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Які з перерахованих нижче факторів та подій сприяли утворенню суверенної держави чеського народу? Оберіть правильні відповіді.

варіанти відповідей

існування одного з найпотужніших національно-визвольних рухів серед народів Австо-Угорської імперії на початку ХХ століття

Основна частина народу не бажала виступати в роки Першої світової війни за інтереси Австро-Угорщини, яка поневолила чеський народ і створювали свої збройні легіони на території країн Антанти (Росія, Франція, Італія)

Розпад Австро-Угорської імперії у результаті поразки у Першій світовій війні

створення у 1917 році у Парижі (Франція) Чехословацького національного комітету (уряду) та його визнання Францією та Великобританією

вивіз матеріальних цінностей з території Чехословаччини австріським урядом в останні місяці війни

існування власного бачення розвитку держави чеською та словацькою політичними елітами

Запитання 8

Конституція Чехословацької республіки була прийнята у .....

варіанти відповідей

1919 році

1920 році

1921 році

1925 році

Запитання 9

За економічними показниками Чехословаччина була .....(оберіть правильні відповіді)

варіанти відповідей

одним з найрозвинутіших регіонів Європи, успадкувавши 4/5 всього промислового потенціалу Австрійської імперії

країна тривалий час відносилася до найбільш депресивного регіону Європи

традиційно аграрною відсталою країною

країною де розвивалисть різні сучасні галузі промисловості, існував значний прошарок приватних власників, що забезпечував економічну і політичну стабільність країни

де активно працював іноземний інвестиційний капітал, існували великі концерни ("Шкода", "Батя)" продукція яких експортувалася у різні країни

країною що не мала внутрішнього ринку, була абсолютно не привабливою для іноземниих інвесторів, національна валюта крона була знецінена

Запитання 10

У політичному розвитку особливістю Чехословацької распубліки було те, що.......(оберіть правильну відповідь)

варіанти відповідей

існувала єдина правляча комуністична партія, яка встановила свій тотальний контроль над суспільством

існувала багатопартійна система, створювалися урядові та парламентські коаліції, президент вміло вирішував проблемні питання неформально на зустрічах з лідерами коаліцій, а країна була найдемокатичнішою у Європі

заборонила діяльність будь-яких національних (в т.ч. українських) політичних партій

тут встановилася авторитарна влада Президента Т. Масарика

Запитання 11

Із запропонованого переліку історичних факутв оберіть ті, що мають відношення до біографії Томаша Масарика, першого Президента Чехословацької республіки

варіанти відповідей

висунув ідею створення незалежної держави чехів та словаків на початку ХХ століття

орієнтувався у своїх намірах не на Росію, як його попередники, а на країни Заходу (Франція, Великобританія тощо)

орієнтувався у своїх намірах не на Захід (Франція, Великобританія тощо), а на країни Четверного союзу на чолі з Німеччиною

ідеалізував Австро-Угорську імперію, її політичний лад

йому належить ідея єдиної Європи, в якій будуть враховані інтереси великих і малих націй, а кожен народ зберігатиме свою самобутність (Євросоюз)

ідеї Т. Масарика про самовизначення націй були покладені Президентом В. Вільсоном в основу "14 пунктів"

був переконаним демократом

був власником найбільшої у Європі взуттєвої корпорації "Батя"

Запитання 12

Велика депресія 1929-1933 років мала такі наслідки для Чехословацької республіки..... (із запропонованого переліку тверджень оберіть правильні)

варіанти відповідей

найбільше падіння виробництва за першу половину ХХ століття, значний і тривалий спад виробництва

встановлення державного контролю над великими корпораціями, державної монополії на торгівлю хлібом

глибока криза вразила національні райони Чехословаччини, особливо ті, де проживали представники німецької меншини (Судетська область)

країна розпалась на Чехію і Словаччину

за рахунок впровадження п'ятирічок, використання праці мільйонів ув'язнених, грабунку вланого народу країна показала небачені темпи комуністичного будівництва

країна була знищена, розчленована "акулами" Єропи (Німеччина, Франція, Великобританія)

Запитання 13

Мюнхенська змова 1938 р. - це....(оберіть правильну відповідь)

варіанти відповідей

міжнародна конференція, яка визначила кордони Чехословаччини

міжнародна конференція, яка намагалася примирити представників чеського та словацького політикуму у другій половині 30-х років

міжнародна конференція, яка прийняла рішення про розчленування Чехословаччини.тобто передачі різних територій до складу інших держава, зокрема Німеччини

міжнародна конференція, яка ввела у міжнародну практику поняття "гібридна війна"

Запитання 14

Зазначте країни, до складу яких увійшли землі Чехословаччини після Мюнхенської змови та І Віденського арбітражу 1938 року

варіанти відповідей

Німеччина

Угорщина

Польща

Франція

Італія

Великобританія

Запитання 15

Існування Чехословаччини припинено......

варіанти відповідей

29-30 вересня 1938 року

в жовтні 1938 року

в листопаді 1938 року

15 березня 1939 року

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест