Черепашкова графіка

Додано: 7 квітня
Предмет: Інформатика, 7 клас
Копія з тесту: Черепашкова графіка
10 запитань
Запитання 1

Що у світі Python зветься Черепашкою?

варіанти відповідей

Уявна тваринка 

Уявний роботоподібний пристрій 

 Олівець для малювання 

Чорна стрілочка 

Запитання 2

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

варіанти відповідей

from tkinter import * 

 from random import* 

 from turtle import * 

Запитання 3

Які з команд означають Підняти перо та Опустити перо?

варіанти відповідей

write (s) 

 up () 

  goto (x, y) 

 down () 

Запитання 4

Оберіть оператор для виконання команди - Проповзти вперед 20 кроків 

 

варіанти відповідей

 up () 

 сolor('green') 

  circle (30) 

  forward(20) 

Запитання 5

Оберіть оператор для виконання команди - Встановити зелений колір сліду Черепашки 

варіанти відповідей

  forward(20) 

 up ()  

сolor('green') 

  circle (30) 

Запитання 6

Виберіть правильну координату точки А

Ширина клітинки на малюнку дорівнює 10 пікселям.

варіанти відповідей

(80, 60)

(–50, –20)

(–20, 30)

(90, –20)

Запитання 7

За допомогою яких команд можна перевести Черепашку з початку координат O(0,0) в точку A(x,y), не залишаючи сліду ?

варіанти відповідей

goto(x,y)

up(); goto(x,y)

йди звідси!

up; goto(0,0

 down; goto(x,y)

Запитання 8

Яку фігуру намалює черепашка після виконання наведених команд?


forward(50)

right(90)

forward(50)

right(90)

forward(50)

right(90)

forward(50)

right(90)

варіанти відповідей

Коло

Прямокутник

Квадрат

Нічого не намалює

Запитання 9

Яка команда дозволяє здійснити поворот черепашки?

варіанти відповідей

left()

right()

down()

forward()

Запитання 10


Яку дію виконує команда right (30)? 

варіанти відповідей

 рух праворуч на 30 пікселів

поворот за годинниковою стрілкою на 30 градусів

поворот проти годинникової стрілки на 30 градусів

Перехід в праву точку з координатою 30

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест