Числівники на позначення дат і часу

Додано: 2 травня 2022
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 303 рази
16 запитань
Запитання 1

Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку

варіанти відповідей

пів на дванадцяту

третя година десять хвилин

 двадцять хвилин сьомої

двадцять на десяту

п’ять хвилин по другій

Запитання 2

Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку

варіанти відповідей

десять хвилин на третю

 три години п’ять хвилин

пів на дванадцяту

чверть до одинадцятої

 двадцять по другій

Запитання 3

Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку

варіанти відповідей

без п’ятнадцяти шоста

 за п’ятнадцять шоста

п’ятнадцять хвилин до шостої

 чверть до шостої

сімнадцята година сорок п’ять хвилин

Запитання 4

Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку

варіанти відповідей

 п’ять хвилин до восьмої

 десять хвилин на дев’яту

десять по восьмій

 пів на восьму

 вісім годин тридцять хвилин

Запитання 5

Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку

варіанти відповідей

рівно одинадцята

 п’ять хвилин після двох

 за двадцять сьома

чверть на третю

 десять по першій

Запитання 6

Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку

варіанти відповідей

 третя година п’ять хвилин

  рівно шістнадцять

  чверть по дев’ятій

 за двадцять третя

 десять по четвертій

Запитання 7

Граматично правильна відповідь на запитання«Котра година?»

варіанти відповідей

 рівно дванадцять

десять хвилин шостої

без двадцяти десять

три години п’ять хвилин

 десять хвилин по шостій

Запитання 8

Граматично правильна відповідь на запитання«Котра година?»

варіанти відповідей

 шість годин десять хвилин

 за десять восьма

одинадцять двадцять

 без двадцяти перша

 початок десятої

Запитання 9

Граматично правильна відповідь на запитання«Котра година?»

варіанти відповідей

чотири години п’ятнадцять хвилин

п’ятнадцять хвилин п’ятої

  шістнадцять п’ятнадцять

  четверта година п’ятнадцять хвилин

 п’ятнадцять хвилин після чотирьох

Запитання 10

Граматично правильно утворено словосполучення

варіанти відповідей

розпочнеться в четвертій годині

зустрінемося за чверть десята

тренувалися до пів сьомої години

прибігти без десяти хвилин третя

зателефонуйте після дев'яти

Запитання 11

Відмінкову форму числівника на позначення дати вжито правильно в реченні

варіанти відповідей

Певніші й докладніші відомості про козаків ми знаходимо коло року тисяча п'ятисот п'ятидесятого.

Якось, у тисячу шістсот сорок сьомому році, Чаплинський напав зі своїми гайдуками на Суботів.

Найперші відомості про козаків записані в хроніках і літописах уже в тисяча чотирьохсот дев'яносто другому році.

Богун виявив талант полководця під час Берестецької битви в червні тисяча шістсот п'ятдесят першого року.

Запорізька Січ до останніх днів свого існування, тобто до тисячу семисот сімдесят п'ятого року, залишалася острівцем волі.

Запитання 12

Граматично правильне продовження речення Вітаємо з .... наведено в рядку

варіанти відповідей

Першим вереснем

Першим вересням

Першого вересня

Першим вересня

Запитання 13

Які конструкції можна використати на позначення вказаного часу

варіанти відповідей

За десять дванадцята

Без десяти дванадцять

Десять до дванадцятої

Десять на дванадцяту

Дванадцять п'ятдесят

Дванадцята п'ятдесят

Запитання 14

Правильно записано числівники

варіанти відповідей

двадцяти п'ятитисячний, сімдесят дев'ять

семимільйонний, двадцять сім тисяч

сорокашеститисячний, дев'ять мільярдів

дві тисячі сімдесят чьотири, дев'ятьсотий

сімнадцять мільйонів, семи-сотий

вісімсот чотири, п'ятдесятивосьмитисячний

Запитання 15

Оберіть усі можливі позначення часу

варіанти відповідей

Десять хвилин по десятій

За п'ятдесят хвилин дванадцята

Десять годин десять хвилин

Десята година десять хвилин

Десять хвилин одинадцятого

Десять хвилин на одинадцяту

Запитання 16

РАЗОМ потрібно записати числівники

варіанти відповідей

чотирьох/сотий, чотириста/другий

сто/тридцятий, шести/мільйонний

півтора/тисячний, п′яти/сотий

триста/восьмий, трох/мільярдний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест