Малювання в Python. Цикл з лічильником. Малювання за допомогою циклів

Додано: 26 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 430 разів
7 запитань
Запитання 1

З яких двох команд розпочинається програма для відображення графічного вікна Python Turtle Graphics

варіанти відповідей

import turtle

turtle.goto(205, 103)

turtle.reset()

turtle.up()

turtle.down()

Запитання 2

Оберіть команду, яка змінить форму вказівника на черепашку

варіанти відповідей

turtle.reset('turtle')

turtle.up()

turtle.shape('turtle')

turtle.down()

Запитання 3

Оберіть команду, що призведе до такого розташування черепашки

варіанти відповідей

turtle.right(45)

turtle.left(45)

turtle.forward(300)

turtle.backward(300)

Запитання 4

Оберіть команду, що призведе до такого розташування черепашки

варіанти відповідей

turtle.right(45)

turtle.left(45)

turtle.forward(300)

turtle.backward(300)

Запитання 5

Оберіть команду, що призведе до такого розташування черепашки

варіанти відповідей

turtle.right(45)

turtle.left(45)

turtle.forward(300)

turtle.backward(300)

Запитання 6

Оберіть команду, що призведе до такого розташування черепашки

варіанти відповідей

turtle.right(45)

turtle.left(45)

turtle.forward(300)

turtle.backward(300)

Запитання 7

Оберіть команди, які призведуть до побудову кута трикутника за алгоритмом, що позначений червоним кольором на малюнку

варіанти відповідей

turtle.forward(300)

turtle.backward(300)

turtle.left(150)

turtle.right(150)

turtle.left(30)

turtle.up()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест