Д/З Рівнобедрений трикутник. Його властивості та ознаки.

Додано: 2 лютого 2023
Предмет: Геометрія, 7 клас
8 запитань
Запитання 1

Трикутник, дві сторони якого рівні, називається

варіанти відповідей

рівностороннім

різностороннім

прямокутним

рівнобедреним

Запитання 2

Обрати правильні твердження

варіанти відповідей

У рівнобедреному трикутнику кути при основі різні. 

У рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні.

Рівні сторони рівнобедреного трикутника називають бічними.

Рівні сторони рівнобедреного трикутника називають боковими.

Якщо бісектриса трикутника є його висотою, то цей трикутник рівнобедрений

Якщо медіана трикутника є його бісектрисою то цей трикутник рівнобедрений

Запитання 3

Обрати правильні твердження

варіанти відповідей

У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи, є медіаною і висотою. 

У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи, є або медіаною, або висотою. 

Якщо в трикутника три кути рівні, то він - рівнобедрений. 

Якщо в трикутника два кути рівні, то він - рівнобедрений. 

у трикутнику проти рівних кутів лежать рівні сторони

у рівносторонньому трикутнику всі кути рівні, а сторони різні.

Запитання 4

Один з кутів при основі рівнобедреного трикутника дорівнює 50°. Знайдіть другий кут при основі цього трикутника.

варіанти відповідей

500

600

1300

450

Запитання 5

Знайти периметр рівнобедреного трикутника, основа якого 9 см, а бічна сторона 8 см.

варіанти відповідей

20 см

23 см

25 см

34 см

Запитання 6

ВО - висота рівнобедреного трикутника АВС з основою АС. Чому дорівнює AО, якщо АС = 12 см?

варіанти відповідей

3 см

12 см

6 см

8 см

Запитання 7

Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 100см. Знайдіть його сторони, якщо вони пропорційні числам 1 : 2 : 2.

варіанти відповідей

20см;40 см; 40 см

20см;20 см; 40 см

60см;20 см; 20 см

20см;30 см; 40 см

Запитання 8

У трикутнику АВС медіана ВМ ділить кут АВС навпіл. Знайдіть довжину АС, якщо АМ=4см.

варіанти відповідей

4см

8см

10см

12см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест