Про розширення економічної самостійності УРСР наприкінці 1950 – у перш. пол. 1960-х рр.. свідчить
Децентралізація управління промисловістю в другій половині 1950-х рр. відбулася внаслідок:
«Раднаргоспи», створені в УРСР у 1957 р., — це
Яке було головне завдання в економіці на початку 50-х років ?
Створення раднаргоспів у др.. пол. 1950 – перш. пол. 1960-х рр.. призвело до
Для приховування провалів виконання п’ятирічного плану виробництва наприкінці 1950-х роках було
Зазначте об’єкт, який був уперше введений у дію в УРСР 6 листопада 1960 року в Києві:
Тепловози з 1956 р випускали у (2 відповіді)
Літаки, які випускалися у Києві
У 1955 р. почав працювати найбільший у Європі
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«У 1953-1958 рр. державні закупівельні ціни в УРСР збільшилися загалом утричі, зокрема на зерно - у 7 разів, на продукти тваринництва - у 5,5. Дозволено видавати колгоспникам аванс грішми - 25 % коштів, що отримували колгоспи від реалізації продуктів тваринництва».
Ужиті партійно-радянським керівництвом УРСР заходи було спрямовано на
Який захід партійно-радянського керівництва в другій половині 1950-х – першій половині 1960-х рр. вплинув на життєвий рівень населення України?
Чи відображено в уривках з історичних джерел окремі аспекти життя українського суспільства в період десталінізації (1953–1964 рр.)?
«…У рік, коли було одержано найбільший урожай, на цілині працювало понад 75 тисяч юнаків і дівчат з України. Сотні тисяч механізаторів і фахівців, мобілізованих у сільському господарстві багатьох регіонів, приїхали на цілину й організували радгоспи. ...Українські механізатори організували 54 цілинних радгоспи...»
«Збирання кукурудзи важко піддавалося механізації й тому постійно доводилося мобілізовувати з міст сотні тисяч осіб. Строки навчання у вузах пересувалися, а обсяг навчального матеріалу скорочувався, тому студенти тепер мали ще один "кукурудзяний" семестр...»
Що з радянської дійсності 1960-х рр. відображає карикатура?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома