1. До історичної спадщини якої давньої країни належить зображена пам’ятка?
2. Які слова треба послідовно вжити на місці пропусків в уривкові з давнього напису: «Щоб сильний не ображав слабкого, щоб була 1) _____ і до сироти, і до вдовиці, щоб був 2) _____ у країні, щоб ухвалювалися 3) _____, я викарбував...»?
3. Як історики характеризують перші цивілізації (Єгипет, Шумер, Вавилон, Індську державу та державу Шан) за типом держави ?
4. Чи має слушність твердження: «У найдавніших державах Давнього Сходу правителів – царів, фараонів, імператорів – сприймали за богів або намісників бога на землі»?
5. Яким з походження є слово «фараон»?
6. Яку державу вважають першою імперією?
7. Які дві ознаки відрізняють імперії від інших типів давніх держав?
8. Яка держава Давнього Сходу на кінець V ст. до н.е. підкорила майже 70 народів, поширивши владу до кордонів Індії на сході та Середземного моря на заході?
9. Назву якого давнього народу пропущено в тексті: «Завдяки розвиненому мореплавству _____ налагодити міжнародну торгівлю, що приносило значний прибуток. _____ відкрили нові землі, багаті на срібло, згодом знайшли олово, яке у сплаві з міддю давало бронзу – метал війни, з якого виготовляли панцирі й мечі. Згодом _____ почали масово переселятися на неосвоєні землі, закладаючи нові міста»?
10. Як історики називають масове переселення народу на неосвоєні землі, де переселенці закладають нові міста, розбудовуючи їх за звичаями своїх рідних?
11. Який давній народ уславився своїми релігійними традиціями, в основі яких була віра в одного Бога?
12. Що означає назва Ар’яварта, якою за давнини послуговувалися мешканці Індії?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома