Суть нового періоду соціально - політичного розвитку України
Прочитайте визначення і укажіть поняття, якке відповідає його змісту. " Надзвичайно стрімке зростання товарних цін та грошової маси обігу, що веде до різкого знецінення грошової одиниці"
Становище в соціальній сфері в 90- х роках
Стан економіки та соціальної сфери України в першій половині 90-х років
Прочитайте уривок з документа й укажіть явище про яке йдеться в тексті. " Найбільшим негативом 90-х років було " вимивання" активної , продуктивної частини населення - людей молодого та середнього віку - за межі держави. України втратила бизько 3,5 млн. осіб"
Професійна група, під тиском якої ухвалено рішення про дострокові вибори парламенту і президента:
Прочитайте рядки життєпису історичного діяча й укажіть його
" Народився на Чернігівщині. Державний діяч. тривалий час працював на заводі " Південмаш". Народний депутат України першого скликання. У 1992 - 1993 рр. прем;єр - міністр України. Згодом досяг найвищої посади , яку обіймав понад 10 років"
Прочитайте рядки життєпису діяча й укажіть його. " Народився на Київщині у 1944році. Партійний і державний діяч. Народний депутат кількох скликань. . У 1994- 1998 роках - Голова Верховно Ради України. Тричі посідав третє місце на президентських виборах. Був в опозиції до президента Леоніда Кучми, примкнув до "помаранчевої революції " у 2006 році ненадовго повернувся на колишню посаду"
Організація, членом якої була Україна на момент проголошення незалежності
Прочитайте уривок з " Основних показників економічного розвитку України у 2000р." і вкажіть прізвище очільника уряду на той час :" В цілому 2000рік характеризувався стійким зростаннням ВВП. Промисловістю за 2000 рік вироблено продукції на 1444.4 млрд. грн. або на 12.9 % більше ніж у 1999 році. Саме в цей час набула тенденція нарощування обсягів виробництва та інвестицій"
Суть домовленостей України та Росії про Чорноморський флот ( 1997)
Президенти, які підписали широкомасщтабний українсько - російський договір
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома