ДІЄПРИСЛІВНИК_2

Додано: 1 лютого 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 131 раз
12 запитань
Запитання 1

Знайдіть речення, в якому допущено граматичну помилку:

варіанти відповідей

А Готуючись до іспитів, ретельно повторюю весь матеріал.

Б Богдана відвідала Діснейленд, отримавши купу вражень.

В Повернувшись додому, на мене вже чекав новий лист.

Г Дідусь дивиться на небокрай, примруживши очі.

Запитання 2

Граматичну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А Ледь чутно курликаючи, летіли журавлі.

Б Блискавиці шматували небо, розколюючи хмари.

В Дерева зеленіли, кидаючи густий затінок на вулицю.

Г Зламавши кригу, річкою залило всю заплаву.

Запитання 3

Граматичну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

А Луги, струшуючи росу, розляглися співами солов'їв.

Б Сонце вже пригрівало, висушуючи рештки роси.

В Дерева зеленіли, кидаючи густий затінок на вулицю.

Г Мандруючи горами, учнями було зібрано колекцію рослин.

Запитання 4

Одиничний дієприслівник необхідно виділяти комами в речі (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А А експрес летів і летів поспішаючи.

Б Могутні дуби стоять замислившись.

В Краще вмерти біжучи аніж жити гниючи.

Г Мене там мати повивала і повиваючи співала.

Ґ  Білий димок здіймається догори хвилюючись.

Запитання 5

Дієприслівник чи дієприслівниковий зворот не виділяється комами у реченнях:

варіанти відповідей

А Не вагаючись я погнався за чайкою.

Б Хвилюючись Тимко розповідав про свої перші успіхи.

В Дівчата розходяться співаючи.

Г Дівчина стрепенувшись підвела голову.

Ґ  Державний Гімн виконують стоячи.

Запитання 6

Граматично правильне закінчення речення Відпочиваючи в Карпатах...

варіанти відповідей

А черпаєш силу від дрімучих соснових лісів.

Б соснові ліси напувають тебе цілющою силою.

В мені хочеться оздоровитися в соснових лісах.

Г у тебе залишаться яскраві враження надовго, повітря соснових лісів допоможе зняти втому.

Запитання 7

Разом із не пишуться дієприслівники у рядку:

варіанти відповідей

А (не)заснувши, (не)навидячи, (не)відлетівши;

Б (не)хтуючи, (не)зчувшись, (не)добачаючи;

В (не)волячи, (не)прощаючись, (не)витримавши;

Г (не)здійснивши, (не)завершивши, (не)витримавши.

Запитання 8

Виберіть рядок, у якому правильно зроблено морфологічний розбір дієприслівника.

Сніжинки, кружляючи в повітрі, творили дивну казку.

варіанти відповідей

А Доконаний вид, минулий час, обставина.

Б Недоконаний вид, теперішній час, обставина.

В Недоконаний вид, минулий час, означення.

Г Доконаний вид, минулий час, присудок.

Запитання 9

Прочитай текст. Виконай завдання

(1) Спостерігаючи за тваринним і рослинним світом, Григорій намагався в ньому забутись. (2) Маючи вроджений нахил до спостережень вирісши серед природи, він мав у тому велику втіху. (3) Усе живе ховало у собі багато цікавого, кожен день вражав новими несподіванками. (4) Особливо цікаво було спостерігати за життям звірят і птахів (І. Багряний).

Познач речення, у якому допущено пунктуаційну помилку.

             

             

варіанти відповідей

А перше; 

Б друге; 

В третє;

 Г четверте.

Запитання 10

Прочитай текст. Виконай завдання

(1) Спостерігаючи за тваринним і рослинним світом, Григорій намагався в ньому забутись. (2) Маючи вроджений нахил до спостережень вирісши серед природи, він мав у тому велику втіху. (3) Усе живе ховало у собі багато цікавого, кожен день вражав новими несподіванками. (4) Особливо цікаво було спостерігати за життям звірят і птахів (І. Багряний).

Познач речення з одним дієприслівниковим зворотом.

варіанти відповідей

А перше;

Б друге;

В третє;

Г четверте.

Запитання 11

Які спільні ознаки дієприслівника з дієсловом?

                                                  

                                 



варіанти відповідей

А Вид, час.

Б Незмінність, значення обставини.

В Вид, залежні слова.

Г Спосіб, вид.

Запитання 12

Які спільні ознаки дієприслівника з прислівником?

                                                  

          

варіанти відповідей

А Вид, час.

Б Вид, залежні слова.

В Незмінність, значення обставини.

Г Спосіб, вид.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест