Дії з десятковими дробами

Додано: 6 квітня
Предмет: Математика, 5 клас
17 запитань
Запитання 1

50 : 0,2

варіанти відповідей

25

250

2,5

0,25

Запитання 2

Виконайте ділення:

47,6:10

варіанти відповідей

476

4,76

4760

0,476

Запитання 3

5. Обчислити 166,26:51

варіанти відповідей

3,26

326

32,6

0,326

Запитання 4

Обчисліть:

0,3 : 0,1

варіанти відповідей

0,03

0,3

30

3

Запитання 5

76 ⋅ 0,001

варіанти відповідей

76

7,6

0,76

0,076

Запитання 6

Виконайте множення

76,4 ⋅ 0,01

варіанти відповідей

7,64

764

7640

0,764

Запитання 7

Обчисліть: 0,06⋅1,2

варіанти відповідей

 7,2

 0,072


0,72

0,0072

Запитання 8

Від мотузки довжиною 165,7 см відрізали 0,2 частини. Знайдіть довжину відрізаної частиничастини

варіанти відповідей

32,04

33,14

29,08

30,014

Запитання 9

Розв’яжіть рівняння:

4∙x = 0,24

варіанти відповідей

60

0,6

6

0,06

Запитання 10

Обчисліть значення виразу 1,6 – 0,24:0,8.

варіанти відповідей

1,3

1,56

1,9

1,4

Запитання 11

Велосипедист проїхав 7,8 км, що складає 0,3 його маршруту. Знайдіть довжину маршруту велосипедиста.

варіанти відповідей


2,34 км

26 км


23,4 км

 2,6 км

Запитання 12

 Обчислити

0,01⋅ а + b ⋅ 10 ,якщо а = 216, b = 3,4

варіанти відповідей

3,06

3,616

36,16

336

Запитання 13

Укажіть порядок дій

(140 - 12,32) : 42 +3,15 ⋅ 16 =

варіанти відповідей

віднімання, ділення, додавання, множення

ділення, множення, віднімання, додавання

віднімання, ділення, множення, додавання

 ділення, додавання, множення, віднімання

Запитання 14

Перетворіть дріб ¼ у десятковий дріб

варіанти відповідей

1,4

0,4

0,25

12,5

Запитання 15

Рівняння :

9,66 ∶ ( х + 0,17) = 2,3

варіанти відповідей

2,3

4,2

4,03

 4,3

Запитання 16

Які з даних рівностей правильні?

варіанти відповідей

35,8 ∙ 10 = 3,58


35,8 ∙ 100 = 358

3,58 ∙ 10 = 35,8

2,42∙ 0,1=0,242

5,98∙ 1000=5980

47,86∙ 0,1=0,4786

Запитання 17

Виконайте дії

(140 - 12,32) : 42 +3,15 ⋅ 16 =

варіанти відповідей

190,1066

99,04

53,44

 Інша відповідь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест