18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

дії з раціональними числами

Додано: 9 квітня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
15 запитань
Запитання 1

–0,025 : (–10)


варіанти відповідей

 –0,0025

 0,25


 0,0025


 –0,25

Запитання 2

Знайдіть значення виразу:


(– 0,82 – 0,88) : (– 3,4) + 1,6 × (– 0,4).

варіанти відповідей

-4,5

-3,5

3,5

4,5

Запитання 3

Виконати дії

-280:(-4)+7×(-3)=

варіанти відповідей

-49

49

91

-91

Запитання 4

3,2 :(- 0,8) =

варіанти відповідей

- 0,4

40

- 4

0,04

Запитання 5

0,8 : 0,001

варіанти відповідей

800

8

0,8

80

Запитання 6

. Обчисліть: – 6 × (–9)

варіанти відповідей

54

-54

-45

45

Запитання 7

Обчисліть: 6,84 ∙ (–100)

варіанти відповідей

68,4

-684

684

-68,4

Запитання 8

Знайдіть значення виразу:


(– 0,82 – 0,88) : (– 3,4) + 1,6 × (– 0,4).

варіанти відповідей

-4,5

-3,5

3,5

4,5

Запитання 9

Спрости вираз та визнач коефіціент: -0,2х * (-5у)

варіанти відповідей

0,1

-1

-0,1

1

Запитання 10

Не виконуючи обчислень, порівняй:

-7 * (-11) * 13 * (-14) і 0

варіанти відповідей

>

<

=

Запитання 11

Виконай дії:613900_1586288498.jpg=

варіанти відповідей

7/8

-7/8

Запитання 12

Значення якого з даних виразів є від'ємним числом?

варіанти відповідей

-7*0

-1,5:5


-3*(-12)


4*(-2)*(-3)

Запитання 13

Розв'яжіть рівняння: - 4х = - 1,6

варіанти відповідей

6,4

- 0,4


0,4

 - 6,4

Запитання 14

Обчисліть

варіанти відповідей

-6

4

2

-4

Запитання 15

Який знак потрібно поставити між виразами :

(-1)2 і -0,28 :4

варіанти відповідей

<

>

=

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест