Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Слухай-но, __________, чи не міг би ти купити мені __________ гуаш?
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Дорогий _______, гостинні грузини запрошують тебе відвідати _______ Батумі й покуштувати _______ хачапурі по-аджарськи.
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Іменник виділено в словосполученні з тексту
Власну назву пишемо в лапках у рядку
Неправильно написано власну назву в рядку
Які іменники вжито в місцевому відмінку?
До ІІІ відміни належить іменник
Вибери конкретні іменники ( декілька варіантів)
Іменники спільного роду подано в рядку
Лише в множині вживаються всі іменники рядка:
Знайди рядки , де є «зайве» слово.
До середнього роду належать усі іменники в рядку
Усі іменники чоловічого роду, ОКРІМ
Назви фруктів ківі,авокадо, манго належать до
Орфографічну помилку допущено в реченні
Укажіть рядок, у якому правильно написані іменники-власні назви
Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку
До спільного роду належать усі іменники в рядку
До ІІ відміни належать усі іменники варіанта
З'ясуй синтаксичну роль виділеного іменника у реченні:
"Братик нашкодив, але вийшов сухим із води"
У родовому відмінку вжито іменник, позначений цифрою в уривку:
"Ще в дитинстві я ходив у (1)трави, в гомінливі трепетні (2)ліси, де (3)дуби мовчали величаво у (4)краплинах ранньої (5)роси"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома