Вгадай героя за описом
«Це була жінка, закутана у білий серпанок, зітканий із безлічі снігових зірочок. Вона була дивовижно гарна! Її очі блищали , як дві ясні зірки, проте не було в них ані тепла, ані лагідності. Так, це була …»
Які незвичайні властивості мало дзеркало троля?
Як Герді вдалося зняти чари Кая?
Що сталося з Хлопчиком – зіркою, коли він образив рідну матір:
Коли Хлопчик-зірка знову став красивим?
Казка "Фарбований шакал" належить до....
Як "подякувала" Пані Метелиця рідній дочці мачухи?
Оберіть казки, які належать перу Г.-Х.Андерсена (декілька правильних відповідей)
Що було при дитині з казки Оскара Вайльда "Хлопчик-Зірка", коли його знайшли лісоруби в лісі?
В яких казках в основі лежить принцип алегорії?
У якого кольору фарбу вскочив Чандарава герой казки,,Фарбований шакал''?
Пасербиця, героїня казки ,,Пані Метелиця'' сиділа біля криниці і...
У якій країні народилися брати Грімм?
Що подарувала Герда річці у казці Г. К. Андерсена "Снігова королева?"
«Я не можу дати їй більше сил, ніж у неї є зараз. Хіба ти не
бачиш, яка велика її сила? Хіба ти не бачиш, що їй підкоряються і люди, і тварини? Адже вона боса обійшла півсвіту. Не в нас позичати їй сили. Сила – в її серці». Про кого йде мова?
У саду чарівниці Герді нагадали про Кая...
У палаці Снігової Королеви Кай намагався скласти із крижинок слово...
Від чого Момотаро ріс як на дріжджах?
Чим Момотаро пригостив собаку, фазана, мавпу?
Казка " Пензлик Маляна " уславлює ...
Які предмети , не були намальовані Маляном ?(обери декілька)
Які чарівні властивості мав пензлик героя казки " Пензлик Маляна " ?
Автором твору "Чарлі і шоколадна фабрика" є
Коли Чарлі батьки купували шоколад?
Головна мета проведення екскурсії на шоколадну фабрику для дітей - це...
Які уроки ми можемо винести для себе із повістї-казки Р.Дала "Чарлі та шоколадна фабрика"?
Про що просить Віллі Вонка при вході в шоколадний цех?
варіанти відповідей
витерти ноги і помити руки
не співати і не танцювати
не хвилюватися і дотримуватися тиші
почистити зуби і умитися
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома