діагностична контрольна робота з Захисту Вітчизни

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 158 разів
17 запитань
Запитання 1

Як слід надати першу допомогу постраждалому при травмі голови?

 

варіанти відповідей

постраждалого слід посадити на стілець 

накласти пов’язку 

прикласти до голови грілку 

зафіксувати голову з двох сторін м’якими валиками

Запитання 2

Якщо покинути зону ведення бойових дій неможливо, то потрібно:

 

варіанти відповідей

вивісити на будинку плакат «Тут живуть мирні люди»

конфліктувати з озброєними людьми

носити армійську форму або камуфльований одяг

підбирати покинуті зброю та боєприпаси

обладнати укриття в підвалі.

зробити запас продуктів харчування і води

Запитання 3

Укритися під час артилерійського обстрілу можна:


варіанти відповідей

в обладнаному бомбосховищі

у підземному переході 

у каналізаційних люках

у під’їздах будинків

під технікою (вантажівкою, автобусом)

у проходах поміж штабелями, контейнерами

Запитання 4

Залежно від особливостей НС, розрізняють такі види евакуації:

варіанти відповідей

обов'язкову

тимчасову або безповоротну

загальну або часткову

всі варіанти відповідей вірні

Запитання 5

Обсяг надання невідкладної медичної допомоги, який надається пораненому в «зоні під вогнем»

 

варіанти відповідей

зупинка критичних кровотеч

прохідність дихальних шляхів

ефективність дихання

зупинка критичних кровотеч; прохідність дихальних шляхів; ефективність дихання

Запитання 6

Опік – це:

варіанти відповідей

пошкодження внутрішніх тканин організму з порушенням їх цілості

ушкодження тканин шкіри та слизовик оболонок унаслідок дії зовнішніх чинників

обидві відповіді правильні

Запитання 7

Стан, що виникає внаслідок сильного перегріву голови прямими сонячними променями?

варіанти відповідей

сонячний удар

тепловий удар

обмороження

Запитання 8

Ушкодження тканин у результаті дії низьких температур?

варіанти відповідей

обмороження

тепловий удар

сонячний удар

Запитання 9

Що є основною причиною смерті поранених на полі бою?


варіанти відповідей

напружений пневмоторакс — проникне поранення грудної клітки

непрохідність верхніх дихальних шляхів

масивні кровотечі

Запитання 10

Утворення пухирів на шкірі характерне для опіків:

варіанти відповідей

1 ступеня

2 ступеня

3 ступеня

4 ступеня

Запитання 11

Ознаки шоку:


варіанти відповідей

волога, але холодна (липка) шкіра

блідий або сіруватий колір шкіри

почервоніння очей

незвична спрага

прискорений (понад 90 ударів за хв) та слабкий пульс

Запитання 12

Хімічні опіки - це...

варіанти відповідей

опіки, отримані в результаті впливу високих температур

опіки,що спричинюються кислотами, основами, іншими активними речовинами

опіки,що виникають під дією технічного, побутового чи атмосферного струму

опіки рентгенівськими та радіоактивними променями

Запитання 13

Як надати допомогу потерпілому у разі черепно-мозкової травми:


варіанти відповідей

перемістити в безпечне місце,лежачи на боці

зафіксувати шийний відділ хребта

для зручності надати "напівсидячого" положення

голову повернути на бік

Запитання 14

Вкажіть загальні способи транспортування пораненого із зони обстрілу


варіанти відповідей

винесення

перекочування

відтягування

переповзання

Запитання 15

Скільки часу максимально джгут може знаходитись на кінцівці безпечно для постраждалого

варіанти відповідей

 35 хвилин

 1,5-2 години

 3 години

Запитання 16

Що таке серцево-легенева реанімація?

варіанти відповідей

 Раптове погіршення фізичного або психічного здоров'я, яке становить пряму й невідворотну загрозу життю й здоров'ю людини

Повернення людини до життя за допомогою штучної вентиляції легень

 Натискання долонями на грудну клітину потерпілого

Невідкладна медична комплексна процедура, спрямована на відновлення життєдіяльності організму


Запитання 17

Яким чином потрібно накладати джгут для зупинки артеріальної кровотечі?

варіанти відповідей

Поверх одягу

 Накладають швидко

 Нижче від рани

 Безпосередньо на шкіру

Накладають повільно

  Вище від рани


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест