Учні й учениці проводили спостереження за клітинами листка рослини під мікроскопом. Виберіть твердження, яке НЕ може відповідати цьому дослідженню.
Установіть послідовність виготовлення тимчасового мікропрепарату бактерій зубного нальоту.
А Розглядаємо мікропрепарат за великого збільшення мікроскопа.
Б Наносимо зубний наліт на предметне скельце та фарбуємо барвником.
В Розміщуємо виготовлений препарат під об’єктивом на предметному столику.
Г Змоченою спиртом скляною паличкою знімаємо наліт із зубів поблизу ясен.
Д Готуємо мікроскоп до роботи та предметні й покривні скельця, скляну паличку, барвники.
Е Накриваємо пофарбований препарат покривним скельцем.
Проаналізуйте графік процесу розмноження бактерій на поживному середовищі.
Внесення бактерій у розчин позначено буквою А.
Укажіть, якими буквами позначено:
1) період активного розмноження бактерій
2) період загибелі бактеріальних клітин
Сальмонельоз спричиняє бактерія роду Сальмонела (А). Шляхи передачі інфекції зображено на малюнку (Б).
Виберіть правдиві твердження.
Розгляньте малюнок клітини.
Установіть відповідність між складовими клітини на малюнку та їхніми функціями.
Органела під цифрою 1 виконує функцію...
Розгляньте малюнок клітини.
Установіть відповідність між складовими клітини на малюнку та їхніми функціями.
Органела під цифрою 2 виконує функцію...
Розгляньте малюнок клітини.
Установіть відповідність між складовими клітини на малюнку та їхніми функціями.
Органела під цифрою 3 виконує функцію...
Розгляньте малюнок клітини.
Установіть відповідність між складовими клітини на малюнку та їхніми функціями.
Органела під цифрою 4 виконує функцію...
Обери спосіб живлення Туберкульозної палички
Яке значення має туберкульозна паличка?
Обери спосіб живлення Ціанобактерій
Яке значення мають Ціанобактерії?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома