1.Визнач скільки букв і звуків у слові джміль.
2. Вибери рядок, у якому записані слова-іменники.
3.Вибери рядок, у якому всі слова вжиті у переносному значенні.
4. Спільна частина споріднених слів називається...
5. Вибери рядок, у якому записані спільнокореневі слова.
6.Визнач іменник, який є загальною назвою.
7.Які слова є головними членами речення.
Їжачок влаштував собі гніздо на
зиму з осіннього листя.
8 . Скільки речень записано?
Діти ходили в гай там озеро біля берега діти побачили качку з каченятами
каченята ще зовсім не вміли плавати
9. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.
1.Петрик пожалів пташку, і насипав їй у годівничку їжі.
2.Петрик став біля вікна.
3.Вона ніби просила хлопчика її врятувати.
4.Раптом щось стукнуло у шибку.
5.Це прилетіла до вікна синичка.
10.Текст складається з
11.Речення – це
12. Визначити тип тексту.
Ромашка-ніжна квітка. Голівка її - наче маленьке жовте сонечко з білосніжними промінцями. Листя - ніби прозоре зелене мереживо. Яка чудова квітка !
13. Вибери рядок, у якому слова записані за алфавітом.
14. Вибери іменники середнього роду.
15. Знайти розповідне речення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома