У роботі використано теми:
1.Звуки, букви.
2.Чергування голосних та приголосних звуків у корені слова.
3.Ненаголошені голосні [е] , [ и ] у корені слова.
4.Синоніми. Антоніми.
5.Слова з прямим та переносним значенням.
6.Багатозначні слова.
7.Спільнокореневі слова.
8.Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.
Вибери слова , в яких букви я, ю, є позначають 2 звука.
Вибери багатозначні слова.
У яких словосполученнях вжито слова у переносному значенні
Обери пари слів, що є антонімами.
Скільки синонімів у реченні :
Ми можемо белькотіти щось собі під ніс, теревенити з друзями, балакати із сусідами, розмовляти з колегами.
Визнач групу слів, у яких пишеться буква е.
Визнач групу слів, у яких пишеться буква и.
Вибери рядок, у якому слова записані правильно
Вибрати рядок слів, у яких відбулось чергування голосних у корені слова
Вибери рядок слів, у яких відбувається чергування приголосних звуків у корені слова
Вибери рядок синонімів, у якому є "зайве слово.
Вибери речення, у якому виділене слово вжите у переносному значенні.
У реченні Журавлиний в небі ключ відімкнув весну, мов ключ
підкреслені слова є:
Вибери рядок , у яких слова мають різну кількість звуків і букв.
Вибери рядок, у якому є "зайве" слово.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома