1.Термін запропонував французьккий хімік Лавуазьє, щоб легше було запам’ятати три умови виникнення горіння. Вкажіть правильну відповідь, що становить «трикутник вогню»
2.Оберіть правильне визначення горючих речовин та матеріалів.
3.Оберіть приклади важкогорючих речовин.
4.Оберіть причини. чому не можна спалювати опале листя.
5.Оберіть алгоритм дій гасіння електроприладів.
6.Щоб уникнути паніки під час евакуації зі школи під час пожежі потрібно... Обери правильні дії.
7.Оберіть правила безпеки, якщо ви вдома.
8.Оберіть правила безпеки під час користування інтернетом
9.Запідозривши, що незнайомець має лихі наміри, забудьте про гарні манери. Коли хтось намагається затримати вас чи кудись завести (наприклад, затягнути в автомобіль), скористайтеся правилом
10. Опинившись у скрутному становищі, неодмінно треба звертатися по допомогу. До кого?
11.Якщо гроза застала вас поза домівкою, треба діяти залежно від обставин. Оберіть дії.
12.Оберіть дії, як потрібно поводитися під час підтоплення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома