Діагностична робота «Будова слова. Орфографія» (ДМ, гр.4)

Додано: 14 січня
Предмет: Українська мова, 5 клас
9 запитань
Запитання 1

Форма слова — це

варіанти відповідей

варіант слова, у якому лексичне значення залишається незмінним


варіант слова, у якому лексичне значення залишається незмінним

варіант правильного написання слова


варіант неправильного написання слова


Запитання 2

Спільнокореневі слова – це слова зі

варіанти відповідей

спільним коренем, але різним лексичним значенням

спільним коренем й однаковим лексичним значенням

спільним префіксом і коренем й однаковим лексичним значенням

спільним префіксом і коренем, але різним лексичним значенням

Запитання 3

У якому рядку всі слова є спільнокореневими

варіанти відповідей

коса, косий, косинець, косити


мороз, морозиво, заморозити, морожений


сніг, підсніжник, сніжок, іній


біль, знеболювальне, більший, болючий

Запитання 4

Наближення означає префікс


варіанти відповідей

пре-

при-

прі-

с-

Запитання 5

Основа – це

варіанти відповідей

частина слова без префікса

частина слова без закінчення

частина слова без кореня

частина слова без суфікса

Запитання 6

Вищу міру ознаки виражає префікс


варіанти відповідей

пре-

з-

при-

прі-

Запитання 7

В якому рядку в усіх словах пишеться буква е

варіанти відповідей

пр..гарний, пр..злий, пр..великий, пр..погано


пр..бігати, пр..печений, пр..добре, пр..звисько


пр..сісти, пр..смак, пр..дивний, пр..рва

пр..бережний, пр..святий, пр..звище, пр..красний


Запитання 8

В якому слові немає закінчення

варіанти відповідей

море

казати

кафе

фарш

Запитання 9

Яку літеру треба вставити у словах пр..звисько, пр..звище, пр..рва

варіанти відповідей

і

е

и

а

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест