Діагностична робота " Досліджую речення". За підручником К.Пономарьової.

Додано: 18 квітня
Предмет: Українська мова, 2 клас
Тест виконано: 13 разів
10 запитань
Запитання 1

1.Речення утворюють:

варіанти відповідей

Звуки

Слова

Букви

Запитання 2

2.Речення виражає

варіанти відповідей

назву предмета

пряме значення слова

закінчену думку

Запитання 3

3.Перше слово у реченні пишемо

варіанти відповідей

з великої букви

з малої букви

з абзацу

Запитання 4

4.Речення,у якому про щось розповідається,називається

варіанти відповідей

спонукальним

розповідним

питальним

Запитання 5

5.В кінці спонукального речення ставимо

варіанти відповідей

крапку

крапку або знак питання

крапку або знак оклику

Запитання 6

6.Обери питальне речення.

варіанти відповідей

У книжках є багато цікавого

Будь вдумливим читачем

Чи любиш ти читати книжки

Запитання 7

7.Знайди головні слова в реченні. Сонячне проміння золотить поверхню води.

варіанти відповідей

проміння золотить

золотить поверхню

сонячне проміння

Запитання 8

8.Перестав речення так, щоб утворився текст.

1.Він підв'язав деревце.

2.Володя йшов парком.

3.Хлопчик побачив зламану яблуньку.

4.Яблунька віддячила червоними яблуками.

варіанти відповідей

4, 3, 1, 2

2, 4, 1, 3

2, 3, 1, 4

Запитання 9

9.Склади речення з поданих слів.

1. мурашки

2. великий

3. працьовиті

4. побудували

5. мурашник





варіанти відповідей

3, 1, 4, 2, 5

2, 1, 3, 5, 4

4, 3, 2, 1, 5

Запитання 10

10. Пошир речення за питаннями.

Сьогодні над Дніпром казковий(що?)... .Верби( що зробили?)... своє (що?)... до води. В повітрі ще відчувається (що?)... .Любо(що робити?) ... цією красою!

варіанти відповідей

прохолода; милуватися; гілля; ранок; опустили

ранок; опустили; гілля; прохолода; милуватися

ранок; прохолода; гілля; милуватися; опустили

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест