Сукупність різних літератур народів світу – це…
Про якого героя казки йдеться «Та щойно закінчив він роботу, як птах змахнув крильми й полетів»:
Маляну пензлик подарував:
З якої країни походить казка "Пані Метелиця"?
Фольклор - це
Вгадай героя за описом
«Це була жінка, закутана у білий серпанок, зітканий із безлічі снігових зірочок. Вона була дивовижно гарна! Її очі блищали , як дві ясні зірки, проте не було в них ані тепла, ані лагідності. Так, це була …»
Які незвичайні властивості мало дзеркало троля?
Як Герді вдалося зняти чари Кая?
Що сталося з Хлопчиком – зіркою, коли він образив рідну матір:
Коли Хлопчик-зірка знову став красивим?
Як "подякувала" Пані Метелиця рідній дочці мачухи?
Оберіть казки, які належать перу Г.-Х.Андерсена (декілька правильних відповідей)
Пасербиця, героїня казки ,,Пані Метелиця'' сиділа біля криниці і...
У якій країні народилися брати Грімм?
Що подарувала Герда річці у казці Г. К. Андерсена "Снігова королева?"
«Я не можу дати їй більше сил, ніж у неї є зараз. Хіба ти не
бачиш, яка велика її сила? Хіба ти не бачиш, що їй підкоряються і люди, і тварини? Адже вона боса обійшла півсвіту. Не в нас позичати їй сили. Сила – в її серці». Про кого йде мова?
Казка " Пензлик Маляна " уславлює ...
Автором твору "Чарлі і шоколадна фабрика" є
Коли Чарлі батьки купували шоколад?
Головна мета проведення екскурсії на шоколадну фабрику для дітей - це...
Які уроки ми можемо винести для себе із повістї-казки Р.Дала "Чарлі та шоколадна фабрика"?
Якого народу казка "Пензлик Маляна "?
Казка « Пензлик Маляна» належить до
1. Літературна казка відрізняється від народної ...
"Хіба в будинку, де є черстве серце, немає холодного вітру?" - Кому належить це питання у казці "Хлопчик-Зірка"?
Яким ріс Хлопчик-Зірка?
Виберіть відповідь, яка містить всіх героїв казки О.Уайльда "Хлопчик-Зірка".
Ідеєю казки "Хлопчик-Зірка" є ...
Виберіть варіант відповіді, в якому вказані тільки герої повісті - казки Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"
До літературних казок НЕ належить....
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома