Діагностична робота "Нумерація трицифрових чисел". Усний рахунок

Додано: 17 грудня 2023
Предмет: Математика, 3 клас
12 запитань
Запитання 1

Прочитай число , познач його у відповідному рядку.

Шістсот шістнадцять


варіанти відповідей

666

661

616

600

Запитання 2

Прочитай число визнач кількість сотень, десятків, одиниць.

П'ятсот п'ятнадцять

варіанти відповідей

5 д., 15 од.

5 с., 1 д., 5 од.

5 с., 5 д., 1 одн.

5 с., 5 од.,

Запитання 3

Вибери рядок, у якому записано суму розрядних доданків числа 781.

варіанти відповідей

700+80+1

70+80+1

7+800+1

70 + 8 + 1

Запитання 4

Обчисли значення виразу

(800 - 300) + ( 200+100) =

варіанти відповідей

500

300

530

800

Запитання 5

Який знак поставимо між числами 386 і 683

варіанти відповідей

>

<

=

Запитання 6

Перетвори іменоване число 507 см =

варіанти відповідей

50 м 7 см

57 см

5 м 70 см

5 м 07см

Запитання 7

Познач рядок в якому записана числова нерівність.

варіанти відповідей

300 < 400+50

а + ь

х+100=300

300 + 200 = 500

Запитання 8

Виконай обчислення і знайди значення виразу :

50 грн : 10 +35 грн =

варіанти відповідей

85 грн

35 грн

40 грн

5 грн

Запитання 9

Серед запропонованих малюнків, познач той, на якому зображено коло.

варіанти відповідей
Запитання 10

Знайди розв'язок задачі.

Потяг виїхав зі станції о 14 год і прибув на кінцеву зупинку о 20 год. Скільки часу потяг був у дорозі?

варіанти відповідей

6 год

34 год

10 год

14 год

Запитання 11

Розв'яжи задачу на чернетці і познач загальну відповідь.


На складі залишилося 3 мішки крупів гречки по 100 кг в

кожному, а крупів рису - у два рази менше. На скільки кілограм

крупів гречки залишилося більше, ніж крупів рису?

варіанти відповідей

на 150 кг більше крупів гречки залишилося,ніж рису.

на 150 кг менше крупів гречки залишилося,ніж рису.

на 100 кг більше крупів гречки залишилося,ніж рису.

у 2 рази менше крупів гречки залишилося,ніж рису.

Запитання 12

Познач правильну відповідь

200*4=

варіанти відповідей

600

800

1000

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест