Діагностична робота: Україна в 20-30-х рр. ХХ ст.

Додано: 3 жовтня 2022
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 142 рази
18 запитань
Запитання 1

Які були підсумки і результати політики коренізації в УСРР?

варіанти відповідей

Зросла кількість шкіл з російською мовою викладання

Українською мовою не видавали жодних газет і журналів

Коренізація обмежувала суверенітет УСРР

У 1930 р. кількість шкіл з українською мовою навчання становила 85%, у 75% державних установах діловодство було переведено на українську мову

Запитання 2

Назвіть автора картини

варіанти відповідей

В. Касіян

Ф. Кричевський

М. Бойчук

М. Самокиш

Запитання 3

Визначте причини переходу до НЕПу (позначте три правильні відповіді)

варіанти відповідей

поради західних експертів

криза перевиробництва

масові повстання в сільській місцевості, армії та на флоті

випуск золотих червінців

глибока соціально-економічна та політична кризи

початок першої п‘ятирічки

намагання утримати владу в будь-який спосіб

Запитання 4

Для чого більшовикам була потрібна політика коренізації та українізації в УСРР?

варіанти відповідей

задовільнити національні потреби українців

зміцнити більшовицьку владу шляхом її привабливості для українців

зробити зрозумілими для українців комуністичні ідеї

Запитання 5

Що з названого є наслідками державної політики в галузі культури в УРСР (СРСР) у 1930-х рр.?


варіанти відповідей

звільнення культури від ідеологічного контролю

заохочення існування різноманіття художніх стилів і форм

скасування цензури, дозвіл на створення приватних видавництв

утвердження соціалістичного реалізму як єдиного художнього методу в мистецтві

Запитання 6

Що спричинила ця заява?

"Від російської літератури нам треба тікати якомога швидше, тому що вона тяжить над нами в віках... вигодовувати на ній наше молоде мистецтво - це значить затримати його розвиток..."

варіанти відповідей

літературну дискусію

запровадження політики українізації

Створення Державного видавництва України

зростання накладів книг українських письменників

Запитання 7

Плакат ілюструє

варіанти відповідей

результат міждержавних домовленостей США та УСРР про постачання харчів

постановки американських товарів до УСРР за пільговими цінами

надання дешевих американських кредитів на розвиток дитячої освіти

допомогу неурядових організацій США голодуючим радянським республікам

Запитання 8

Укажіть наслідки суцільної колективізації, здійснюваної в Україні в 1930-х рр..

1. утвердження державної власності на засоби виробництва в сільському господарстві;

2. стрімке зростання сільськогосподарського виробництва та матеріального добробуту колгоспного селянства;

3. запровадження госпрозрахунку, товарно-грошових відносин між державою та колгоспами й радгоспами;

4. «прикріплення» селян до сільської місцевості (колгоспів) безпаспортним статусом;

5. багатомільйонні демографічні втрати, підрив і деградація продуктивних сил села;

6. розширення мережі селянських збутових, споживчих, кредитних спілок і товариств.

варіанти відповідей

1, 3, 5

1, 4, 5

2, 5, 6

3, 4, 6

Запитання 9

А. З’ясуйте кому з діячів, зображених на фото, належать навписьменник, фундатор національного кінематографа, автор кінофільмів «Звенигора», «Арсенал», «Земля»

Б. Митець – монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.

В. Актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»

Г. Прозаїк, поет, публіцист, засновник літературних об’єднань – «Гарт» (1923), «Урбіно» (1924), «ВАПЛІТЕ» (1926)

Д. Український економіст 1920-х рр., автор концепції економічної самодостатності УСРРедені факти біографії.

варіанти відповідей

1В, 2Г, 3Д, 4А

1Г, 2Б, 3А, 4В

1В, 2Г, 3А, 4Б

1Г, 2Б, 3А, 4Д

Запитання 10

1 Шахтинська справа  

2 Справа УНЦ  

3 Справа УВО    

4 Справа СВУ    

 

А «У центрі справи... було поставлено академіка М. Грушевського та членів ЦК УПСР»

Б «Для судового фарсу була навіть придумана, за безпосередньою участю Вишинського, нова стаття у Кримінальний Кодекс і введено нове юридичне поняття «шкідництво»

В «Зрадники та негідники... чекали допомоги від німецько- японських фашистів і за допомогу готові були їм віддати Україну, Примор ’я на Далекому сході»

Г «ДПУ викликало одного зі співробітників академії, щоб розпитати, як в академії ставляться до «справи Єфремова». Той ніби відповів, що всі обурені, бо вважають увесь похід за чистий наклеп...»

Д «На початку 1933 року почалася справа..., у якій проходили три письменники Олесь Досвітний, Сергій Пилипенко і Остап Вишня. Вони звинувачувалися в підготовці вбивства другого секретаря ЦК КП(б)У Павла Постишева й голови Раднаркому Власа Чубаря»

варіанти відповідей

1 Б 2 А 3 Д 4 Г

1 Д 2 А 3 Б 4 Г

1 В 2 А 3 Г 4 Б

1 Б 2 А 3 В 4 Г

Запитання 11

Укажіть, якими були джерела індустріалізації.

1) Іноземні інвестиції;

2) перекачування ресурсів із сільського господарства;

3) кошти, отримані від продажу денаціоналізованих підприємств;

4) збільшення тривалості робочого дня;

5) прибутки від реалізації продукції на зовнішньому ринку;

6) підвищення норм виробітку та зменшення розцінок за вироблену продукцію;

7) запровадження системи державних позик.

варіанти відповідей

1,3,5,7;

1,2,3,5;

1,3,4, 5;

2,4,6, 7.

Запитання 12

Укажіть правильний варіант заповнення пропуску в тексті. «Тих, хто чинив найупертіший опір, розстрілювали або масово вивозили в табори примусової праці на Північ Росії чи до Сибіру. Решту позбавляли всієї їхньої власності (включаючи хату й особисті речі), залишаючи людей напризволяще. _____________________ досягло апогею взимку 1929—1930 рр. Найпоширенішою його формою стала депортація. Сотні тисяч селян разом із сім'ями виганяли з домівок, саджали в товарні потяги й вивозили за тисячі кілометрів на Північ Росії, де їх скидали серед арктичної пустелі, нерідко без їжі та притулку...»

варіанти відповідей

Розкуркулювання;

 Обезземелення;

 Закріпачення;

 Переселення.

Запитання 13

Яка риса притаманна розвитку української літератури і мистецтва в середині 1960-х — на початку 1980-х рр. (період "застою")?

варіанти відповідей

поява нових жанрів літератури та мистецтва

розширення сфери вживання української мови

ідеологізація й русифікація культурного життя

духовне розкріпачення письменників і митців

Запитання 14

Коли відбулися вибори до Сейму Карпатської України?

варіанти відповідей

Грудень 1938р.

Січень 1939р.

Лютий 1939р.

Квітень 1939р.

Запитання 15

Коли було створено ОУН?

варіанти відповідей

1927р.

1928р.

1929р.

1930р.

Запитання 16

Поняття "осадництво" вживають для позначення...

варіанти відповідей

політики вреґулювання українсько-польських відносин, здійснюваної шляхом порозуміння між УНДО і польським урядом у 1935-1938 рр.

Репресивних заходів польської влади із застосуванням поліції та армії проти українського цивільного населенні Галичини у відповідь на діяльність ОУН

Політики заселення поляками українських земель із наданням їм у власність земельних наділів

Виїзду громадян зі своєї країни в іншу на постійне місці проживання, зумовленого різними причинами! (економічними, політичними, релігійними)

Запитання 17

Із історією якого українського регіону пов'язана дііяльність історичного діяча, зображеного на фото?

варіанти відповідей

Пн. Буковина

Галичина

Волинь

Закарпаття

Запитання 18

Визначте заходи, що характеризують політику польського уряду щодо українських земель у 1927–1937 рр.:

1. Конституційне закріплення прав українців на власну мову й отримання початкової освіти українською мовою, надання Східній Галичині автономних прав.

2. Пошук порозуміння з українством шляхом створення двомовних шкіл на Волині, призначення українців на високі державні посади.

3. Заборона використовувати терміни «Україна» й «українці», передання українських земель польським осадникам.

4. Запровадження політики «пацифікації», створення табору для політв’язнів у Березі-Картузькій.

варіанти відповідей

1,3

1,4

2,3

2,4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест