Діагностична робота з теми "Вчимося досліджувати природу"

Додано: 23 вересня
Предмет: Природознавство, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

1. Який прилад зображено на малюнку:

варіанти відповідей

А. Градусник

Б. Термометр ртутний

В. Барометр

Г. Термометр безконтактний

Запитання 2

Хто з наведених вчених створив перший

у світі довідник птахів:

варіанти відповідей

А. Галілео Галілей

Б. Флоренція Бейлі

В. Микола Глущенко

Г. Володимир Вернадський

Запитання 3

3. Обери зайве:

              

                    

варіанти відповідей

А. Птах

Б. Стадіон 

В. Водоспад

Г. Конвалія

Запитання 4

Наука, що вивчає процес гасіння вапна:

                 

варіанти відповідей

А. Хімія    

Б. Біологія

В. Фізика

Г. Географія

Запитання 5

Пізнання природних тіл та явищ у звичних для них умовах – це метод: 

варіанти відповідей

А. Спостереження

Б. Моделювання

В. Вимірювання

Г. Експерименту

Запитання 6

Малюнок ілюструє метод пізнання природи:

варіанти відповідей

А. Експеримент

Б. Спостереження

В. Моделювання

Г. Вимірювання

Запитання 7

Увідповідніть обладнання та одиниці вимірювання ними величин:

Обладнання

Одиниці вимірювання

1. Рулетка 2. Ваги 3. Мірний циліндр 4. Годинник


А. мілілітри Б. хвилини В. метри Г. грами





варіанти відповідей

а) 1- Г, 2 - А, 3 - Б, 4 - В

б) 1 - В, 2 - Г, 3 - А, 4 - Б

в) 1 - В, 2 - Г, 3 - А, 4 - Б

г) 1 - А, 2 - В, 3 - Г, 4 - Б

Запитання 8

Увідповідніть лабораторне обладнання та

його використання:

Лабораторне обладнання

Використання

1- пробірка 5- лабораторний штатив 6- скляна паличка 8- лійка


А. Для акуратного наливання рідин

Б. Для перемішування речовин

В. Для зберігання рідин, виконання дослідів

Г. Для кріплення посуду з речовинами для дослідів

варіанти відповідей

а)1 - Б, 5 - А, 6 - В, 8 - Г

б) 1 - А, 5 - Б, 6 - Г, 8 - В

в) 1 - Г, 5 - В, 6 - А, 8 - Б

г) 1 - В, 5 - Г, 6 - Б, 8 - А

Запитання 9

Розставте послідовно етапи виконання дослідження:

А. Виконати дослідження

Б. Обрати методи, дії, інструменти, засоби фіксації результатів

В. Презентувати результати досліджень

Г. Визначити мету

варіанти відповідей

а) А, Б, В, Г

б) Г, Б, А, В

в) Б, В, А, Г

г) В, А, Б, Г

Запитання 10

Погоджуєтеся чи ні :


1. Природні тіла об’єднують у дві великі групи: живі та неживі. (так, ні)

2. Річка є рукотворним тілом. (так, ні)

3. У місці виконання дослідження повинно бути шкільне приладдя. (так, ні)

4. Джерелом природничої інформації є географічний атлас України. (так, ні)

варіанти відповідей

а) 1 - ні, 2 - так, 3 - так, 4 - ні

б) 1 -так, 2 - ні, 3 - ні, 4 - так

в) 1- ні, 2 - ні, 3 - ні, 4 - ні

г)1 - так, 2 - так, 3 - так, 4 - так

Запитання 11

Допишіть пропущені слова.

Сонце, Місяць, гори, зорі, повітря, тварини, рослини – це природні __________. Вони об’єднуються у дві групи: живі та _________. Акваріум – це зменшена ________ умов життя водних мешканців. Небесні тіла вивчає _________.


варіанти відповідей

а) явища, рукотворні, експеримент, фізика

б) тіла, неживі, модель, астрономія

в) тіла, плаваючі, гіпотеза, географія

г) речовини, неживі, модель, екологія

Запитання 12

Малюнок ілюструє метод пізнання природи:

 

варіанти відповідей

А. Експеримент

Б. Спостереження

В. Моделювання

Г. Вимірювання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест