Діагностична робота з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" 6 клас НУШ складена у тестовому форматі до підручника "Пізнаємо природу" Т.Коршевнюк.
Які ризики виникають внаслідок надмірного видобутку природних ресурсів?
Яка проблема пов'язана із зміною клімату?
Яка проблема пов'язана із збільшенням кількості відходів?
Які дії можуть сприяти зменшенню негативного впливу споживацької діяльності?
Складники природи, які люди використовують або можуть використовувати для задоволення своїх потреб, називають...
Людина змінює природу тому, що...
Закони України, що спрямовані на збереження біорізноманіття.
Бернська конвенція опікується збереженням
До природоохоронних територій відносяться:
Природоохоронні території, які створюються для вивчення, збереження і акліматизації представників української і світової фауни та флори - це
Оберіть природоохоронні документи
Що таке «біоніка»?
За зразком/будовою якого організму, створили механічну руку?
За принципом, якої частини рослини сконструйовані телевізійні вежі?
Яка мета сучасної «біоніки»?
Утворіть асоціативні пари із назв природного тіла і виробу, створеного за його зразком
1. липучка
2. прилад нічного бачення
3. багатоповерхові будинки
4. світлодіоди
А. термітники
Б. кіт
В. світлячки
Г. реп’ях
Технологія безвідходного виробництва полягає в тому, що:
До еко-звичок можна віднести:
До заходів по енергозбереженню належать:
Яка з традицій українського народу сприяла збереженню природи?
Що символізує народна традиція "жартівливі проводи"?
"Прийди до нас, весна,
З радістю,
З милістю,
З житом зернистим,
З вівсом кучерявим,
З ячменем вусатим,
З просом, з гречкою
Із калиною, малиною!
З порічками, смородиною!
Із грушами, із яблуками!
Із усякою садовиною!
Із квітами лазуровими!
З травою-муравою!
Ці замовляння пов'язані з яким обрядом
Що із представленого характеризує Greenpeace?
Які з перелічених міжнародних організацій сприяють розвитку міжнародного природоохоронного співробітництва?
Яку з нижчеперелічених екологічних організацій створено лише в Україні?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома