ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №1 «БАЗОВІ ПОНЯТТЯ». Здоров'я, безпека та добробут НУШ

Додано: 16 жовтня 2023
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
11 запитань
Запитання 1

Безпека - це

варіанти відповідей

явище, процеси, об'єкти, властивості, здатні за певних умов завдавати шкоди здоров'ю чи життю людини або системам, що забезпечують.

 відсутність загроз життєво важливим інтересам людини: її життю, здоров'ю і добробуту.

Запитання 2

Обери ті ситуації, які мають незначний ризик

варіанти відповідей

Кататись на сноуборді

Їхати на велосипеді без шолома

Розрізати ножем хліб

Гладити дворову собаку

Грати у футбол

Їсти яблуко

Наступити на міну

Пробувати пальцем чи нагрілась праска

Запитання 3

Обери ті ситуації, які мають значний ризик

варіанти відповідей

Гладити дворову собаку

Пробувати пальцем чи нагрілась праска

Наступити на міну

Їсти яблуко

Читати книжку

Їхати на велосипеді без шолома

Кататись на сноуборді

Запитання 4

Вибери правильні дії в умовах воєнного стану.

варіанти відповідей

Спілкуватися з незнайомцями в соцмережах, які пропонують сфотографувати якийсь об’єкт за гроші.

Виглядати у вікно, коли почули звуки пострілів.

Не піднімати незнайомі чи підозрілі предмети.

Виходити на вулицю у супроводі дорослих.

Переходити в укриття у разі оголошення сигналу про повіряну тривогу.

Брати з собою в укриття екстрений рюкзак.

Запитання 5

Визначте дії, які не можна робити під час артилерійського, мінометного обстрілу.

варіанти відповідей

Лягати на землю

Перебувати в громадському транспорті

Стояти біля вікна

Шукати заглиблення (ямку, високий бордюр)

Закривати голову руками або сумкою

Ховатися на автозаправці

Перебувати у підвалі панельного будинку

Відбігти якомога далі від дороги

Запитання 6

Ви стали свідком того як хлопчик випадково потрапив на заміновану територію.Оберіть, як ви поводилися б в ціі ситуації та як ви би намагалися допомогти хлопчикові вибратися з цієї небезпечної території.

варіанти відповідей

У цій небезпечній ситуації моя першочергова мета - забезпечити безпеку хлопчику і собі.

У цій небезпечній ситуації моя першочергова мета - забезпечити безпеку тільки собі

Я б не намагався (лась) самостійно наблизитися до замінованої території

Я б намагалась самостійно наблизитися до замінованої території

я б не викликав (ла ) місцеву екстрену службу чи військові сили, а втекла б з місця і нікому не повідомив ( ла)

я б викликала місцеву екстрену службу чи військові сили, які мають необхідну підготовку та обладнання для демінування

я б попросив ( ла ) хлопчика швидко вибігти з того місця

я б попросила хлопчика не рухатись бо це може бути небезпечно, поки професіонали не врегулюють ситуацію.

Запитання 7

Виберіть кримінальні небезпеки у соціальному середовищі.

варіанти відповідей

крадіжка

землетрус

шахрайство

хуліганство

цунамі

пограбування

мітинг

викрадення

Запитання 8

Визначте, яке твердження істинне

варіанти відповідей

Порушення правил користування електроприладами може призвести до ураження електричним струмом.

Дотримання правил користування електроприладами може призвести до ураження електричним струмом.

Запитання 9

Оберіть те, що має бути в екстерному рюкзаку

варіанти відповідей

Зарядний пристрій, повербанк або змінний акамулятор до телефону

Комплект змінної білизни та одягу

Тільки іграшки

Батончики, печиво, сухофрукти

Їжа, яка швидко псується

Вода

Документи

Ліки

Запитання 10

Оберіть ризики в зоні бойових дій

варіанти відповідей

Загроза потрапляння під обстріл

Загроза вибуху

Техногенні аварії

Залишені боєприпаси

Загроза отруєння небезпечними речовинами

Контакти з озброєними людьми

Не має небезпеки

Всі відповіді вірні

Запитання 11

Обери правильну відповідь:

Уразі зустрічі з озброєними людьми. Як спілкуватись з окупантами

варіанти відповідей

Поводьтеся спокійно, розмовляйте вічливо

Не розглядайте форму, техніку, не діставайте телефони

Виконуйте вказівки

Відповідайте коротко

Не реагуйте на провокації

Реагуйте на провокації

Якщо вас не затримують, ідіть геть

Всі відповіді є вірними

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест