Діагностувальна робота № 2 Нумерація чисел в межах 1000. Рівняння, у яких одним з компонентів є числовий вираз.

Додано: 26 жовтня 2021
Предмет: Математика, 3 клас
Тест виконано: 82 рази
6 запитань
Запитання 1

Обери рядок, в якому записано вірно числа цифрами, такі,як: триста двадцять чотири; сімсот три; число,наступне до числа двісті вісімдесят; число, попереднє до числа шістсот;число,що містить 5 одиниць розряду одиниць, 7 одиниць розряду десятків, 9 одиниць розряду сотень.

варіанти відповідей

324, 733, 281, 599, 975.

324, 703, 281, 599, 975.

324, 703, 281, 599, 597.

324, 703, 281, 599, 795.

Запитання 2

Обери вірні відповіді до виразів: 436+200, 764-40, 435+302

варіанти відповідей

636, 724, 735

666, 724, 737

636, 724, 737

636, 744, 737

Запитання 3

Розв'язок рівняння 72 : а= 308 - 300

варіанти відповідей

0

64

8

9

Запитання 4

Обери рядки, де порівняли числа вірно:

варіанти відповідей

265 см > 8м

8 дм 3 см 4 мм < 843 мм

30 дм > 154 см

132 см < 2 м

Запитання 5

Познач вірний розв'язок задачі.

Для шкільної їдальні на 593 грн закупили виноград, груші та яблука.Вартість винограду і груш -390 грн, а вартість груш і яблук - 373 грн. Яка вартість закуплених для шкільної їдальні винограду, груш та яблук окремо?


варіанти відповідей

1)   593 – 373= 220 (грн) – вартість яблук;

2)   593 – 390 = 203 (грн) – вартість винограду;

3)   390 – 220 = 170 (грн) – вартість груш.

1)   593 – 390 = 203 (грн) – вартість яблук;

2)   593 – 373 = 220 (грн) – вартість винограду;

3)   390 – 220 = 170 (грн) – вартість груш.

1)   593 – 390 = 203 (грн) – вартість яблук;

2)   593 - 373 = 320 (грн) – вартість винограду;

3)   390 – 220 = 170 (грн) – вартість груш.

Запитання 6

Обери вірне розв'язання задачі.

Для шкільної ідальні на 584 грн закупили капусту ,помідори і баклажани. Вартість капусти і помідорів -354 грн, а вартість помідорів та баклажанів -434 грн.

Яка вартість закуплених для шкільної їдальні капусти, помідорів і баклажанів окремо?

варіанти відповідей

1)   584 – 354 = 230 (грн) – вартість капусти;

2)   584 – 434 = 150 (грн) – вартість баклажанів;

3)   354 – 150 = 204 (грн) – вартість помідорів.

1)   584 – 354 = 230 (грн) – вартість баклажанів;

2)   584 – 434 = 150 (грн) – вартість капусти;

3)   354 – 150 = 204 (грн) – вартість помідорів.


1)   584 – 354 = 230 (грн) – вартість помідорів;

2)   584 – 434 = 150 (грн) – вартість капусти;

3)   354 – 150 = 204 (грн) – вартість баклажанів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест