Діагностувальна робота № 2 з теми: “ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ”

Додано: 23 грудня
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
17 запитань
Запитання 1

Виконайте тестові завдання (ГР1) 1 б. 1. Яка давня цивілізація виникла біля річки Хуанхе?

                  

варіанти відповідей

 А) Єгипет

В) Індія

 Г) Вавилон

 Б) Китай

Запитання 2

2.Який титул мав правитель у Єгипті?

                          

варіанти відповідей

А) фараон  

Б) ван    

 В) енсі      

 Г) лугаль

Запитання 3

3. Людина, що перебуває у власності інших людей і позбавлена будь-яких прав?

                

варіанти відповідей

А) жрець      

   Б) раб   

   В) воїн    

 Г) чиновник

Запитання 4

4. Як називають перші писані закони?

варіанти відповідей

Закони Ману

Закони Ліцинія 

Закони Хамураппі

Запитання 5

5. У якій країні суспільство було поділено на ранги?

                

варіанти відповідей

А) Єгипет 

     Б) Індія        

В)Китай

Запитання 6

6.Монархія – це

варіанти відповідей

А) Назва країни

Б) Назва цариці

В) Форма державного правління, що предається в спадок

Запитання 7

7. Священні тексти індуїзму:

                                

                             

варіанти відповідей

 А) Біблія    

  Б) Закони Хаммурапі

В) Веди 

   Г) Коран

Запитання 8

8. Єгиптяни й багатьох богів зображували:

.

варіанти відповідей

А) з тілом людини та головою тварини або птаха

Б) з тілом тварини або птаха та головою людини

Запитання 9

Обери монотеїстичні релігії Стародавнього Сходу

варіанти відповідей

А) Конфуціанство, Буддизм ,Юдаїзм

Б) Індуїзм , Синтоїзм

Запитання 10

Група 2 Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту (2б )

1. Яке з чудес стародавнього світу знаходиться у Вавилоні ?         

варіанти відповідей
Запитання 11

Представлена карта ілюструє життя?


 

варіанти відповідей

А) Давнього Дворіччя або Межиріччя

Давнього Єгипту

Запитання 12

 Яка писемність Стародавнього світу зображена на малюнку?

 

               

 

варіанти відповідей

А єгипетські ієрогліфи                           

В китайські ієрогліфи

Б месопотамський клинопис   

 Г фінікійське письмо

Запитання 13

Оберіть, що характерно для Стародавніх цивілізацій Сходу

варіанти відповідей

они виникали в долинах великих річок

 головним заняттям було полювання

У суспільстві всі були рівні та не існувало рабства

Запитання 14

Серед жінок Стародавнього Сходу найбільше прав мали:

варіанти відповідей

 жінки Давнього Китаю

 жінки Давньої Індії 


жінки Месопотамії

жінки Давнього Єгипту

Запитання 15

ГР 3.

 

2. Прочитайте навчальний текст і дайте відповіді на питання.

Налагодження господарювання у річкових долинах Єгипту, Месопотамії, Індії та Китаю потребувало великих зусиль. Під час розливів деякі ділянки землі заливало водою — і рослини гнили. Натомість на деякі ділянки вода майже не доходила — і там рослини засихали. Тому люди здогадалися, що потоки води потрібно регулювати. Вони почали будувати загороджувальні дамби — насипи у вигляді валів із глини й очерету. Землі, до яких не доходила вода, зрошували за допомогою каналів. Щоб звільнити землю під посіви, єгиптянам доводилося осушувати болота, вирубувати чагарники. Такий спосіб ведення землеробства вчені називають іригаційним. Іригаційне землеробство — землеробство, засноване на регулюванні зволоженості ґрунтів шляхом зрошення або осушення полі за допомогою різних засобів.

Води для зрошування полів в умовах спекотного клімату потрібно було багато. Наприклад, єгиптянам, щоби зросити гектар землі, доводилося витрачати три тисячі відер води на день. Воду з криниці або каналу єгипетські землероби діставали за допомогою шадуфа — колодязя з механізмом для підняття води. Завдяки наполегливій праці вдавалося домогтися великих і стабільних врожаїв. Життя людей ставало заможнішим, збільшувалася народжуваність. Поселення землеробів приваблювали мешканців інших місцин. Сусідами землеробів ставали ремісники. Поступово землеробські поселення почали перетворюватися на великі міста, які й стали осередками перших цивілізацій стародавнього Сходу.

1.Як давні народи осушували болота,для збільшення земля для посівів?

варіанти відповідей

китайці

єгиптяни

Запитання 16

ГР 3.


2. Прочитайте навчальний текст і дайте відповіді на питання.

Налагодження господарювання у річкових долинах Єгипту, Месопотамії, Індії та Китаю потребувало великих зусиль. Під час розливів деякі ділянки землі заливало водою — і рослини гнили. Натомість на деякі ділянки вода майже не доходила — і там рослини засихали. Тому люди здогадалися, що потоки води потрібно регулювати. Вони почали будувати загороджувальні дамби — насипи у вигляді валів із глини й очерету. Землі, до яких не доходила вода, зрошували за допомогою каналів. Щоб звільнити землю під посіви, єгиптянам доводилося осушувати болота, вирубувати чагарники. Такий спосіб ведення землеробства вчені називають іригаційним. Іригаційне землеробство — землеробство, засноване на регулюванні зволоженості ґрунтів шляхом зрошення або осушення полі за допомогою різних засобів.

Води для зрошування полів в умовах спекотного клімату потрібно було багато. Наприклад, єгиптянам, щоби зросити гектар землі, доводилося витрачати три тисячі відер води на день. Воду з криниці або каналу єгипетські землероби діставали за допомогою шадуфа — колодязя з механізмом для підняття води. Завдяки наполегливій праці вдавалося домогтися великих і стабільних врожаїв. Життя людей ставало заможнішим, збільшувалася народжуваність. Поселення землеробів приваблювали мешканців інших місцин. Сусідами землеробів ставали ремісники. Поступово землеробські поселення почали перетворюватися на великі міста, які й стали осередками перших цивілізацій стародавнього Сходу.

2. Що таке іригаційне землеробство?

 


варіанти відповідей

землеробство, засноване на регулюванні зволоженості ґрунтів шляхом зрошення або осушення полі за допомогою різних засобів.

спосіб ведення землеробства, шляхом будування ферм

Запитання 17

На твою думку з веденням іригаційного землеробства життя людей ставало заможнішим, збільшувалася народжуваність?

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест