Діагностувальна робота. 6 клас.

Додано: 8 травня
Предмет: Математика, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

На яких рисунках прямі перпендикулярні? Обери всі правильні відповіді.

варіанти відповідей
Запитання 2

На яких рисунках прямі паралельні? Обери всі правильні відповіді.

варіанти відповідей
Запитання 3

На якому з малюнків через точку А проведено пряму, перпендикулярну до прямої а та пряму с, паралельну прямій а.

варіанти відповідей
Запитання 4

1.      На координатній площині задана точка М (– 1; 5). В якій з координатних чвертей вона знаходиться?

варіанти відповідей

І.

ІІ.

ІІІ.

ІV.

Запитання 5

Вкажіть координати точок А і С на координатній площині.

варіанти відповідей

А (-4;3), С (2;-2)

А (-4;-3), С (-2;2)

А (-4;3), С (-2;2)

А (3;-4), С (2;2)

Запитання 6

В системі координат побудовано пряму а, яка ... осі Ох.

варіанти відповідей

паралельна

перпендикулярна

Запитання 7

В системі координат побудовано пряму а, яка ..... осі Оу.

варіанти відповідей

паралельна

перпендикулярна

Запитання 8

Обери ВСІ правильні твердження.

варіанти відповідей

Пряма а паралельна прямій b.

Пряма с перпендикулярна прямим а і b.

Пряма а не паралельна осі Ох.

Пряма а перпендикулярна осі Оу.

Пряма а перетинає пряму b

Пряма а не перетинає пряму b

Запитання 9

На рисунку зображено графік температури повітря. В який проміжок часу температура знижувалася?

варіанти відповідей

з початку доби до 12 години

з 6 год до 18 год

з 12 год до 18 год

з 12 год до 20 год

Запитання 10

Позначте в декартовій системі координат точки та з’єднайте їх лінією послідовно, отримаєте відповідний малюнок.

1) (- 9; 5), (- 7; 5), (- 6; 6), (- 5; 6), (- 4; 7), (- 4; 6), (- 1; 3), (8; 3), (10; 1), (10; – 4),

(9; – 5), (9; – 1), (7; – 7), (5; – 7), (6; – 6), (6; – 4), (5; – 2), (5; – 1), (3; – 2), (0; – 1),

(- 3; – 2), (- 3; – 7), (- 5; – 7), (- 4; – 6), (- 4; – 1), (- 6; 3), (- 9; 4), (- 9; 5).

2) Око: (- 6; 5)

Оберіть тваринку, яка зображена у вашому зошиті.

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест