Діагностувальна робота складається із завдань різної складності і адаптовані до можливостей учнів класу зокрема для дитини з ООП. Завдання розроблені за підручником і зошитом «Я досліджую світ», автори: О.В .Волощенко, О.П.Козак, Г.С.Остапенко –К.: Світич,2021.
Електростанція – це ?
Вибери зайвий об’єкт з переліку
Визнач, котрі з тверджень про сонячну радіацію є правдиві.
Галинка розповіла подругам, що у їхньому місті стоять спеціальні контейнери для сортування сміття. Дівчинка зазначила, що найбільше заповненим постійно є контейнер для пластику. Визнач контейнер, про який говорить Галина.
Обведи номер телефону, який необхідно набрати, якщо не вдається загасити полум’я
Обчисли вираз і ти дізнаєшся, яку кількість коштів може заощадити, сім’я, якщо замінить 5 звичайних лампочок на енергозберігаючі: 525:5+400: 2
Визнач піктограму, яка вказує на місце для використаних батарейок
Виберіть ланцюг перетворення енергії , що записаний у правильному порядку
Роздивіться ілюстрацію і оберіть відповідь, в яку пору року земля отримує найбільше сонячного світла і тепла.
Розгляньте зображення, на яких люди поводяться з енергією необачно
На картинках зображені джерела енергії, виберіть ті, що відносяться до відновлюваних ?
Пригадайте, що ви дізналися про провідники та діелектрики. Виберіть із запропонованого переліку ПРОВІДНИКИ.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома