Іванко не знає, навіщо змінюються слова. Допоможи хлопчику правильно відповісти на це запитання.
Яке з тверджень про основу слова НЕ є правильним?
Виділяти в слові значущі частини починають із закінчення. Для цього треба зробити певні «кроки». Які, з перерахованих нижче «кроків», зайві?
Діти рахували в запису різні слова. Тільки Софійка виконала завдання правильно. Скільки різних слів нарахувала дівчинка?
Лижа, ковзанка, хмара, хмари, лижі, ковзанки.
Миколка визначав закінчення в словах. Та в одному випадку він помилився. Знайди слово, де НЕПРАВИЛЬНО визначено закінчення.
Пам’ятайте, що закінчення – це змінна частина слова.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома