Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями: закінчення, основа.

Додано: 6 грудня 2022
Предмет: Українська мова, 2 клас
Тест виконано: 74 рази
5 запитань
Запитання 1

Іванко не знає, навіщо змінюються слова. Допоможи хлопчику правильно відповісти на це запитання.

варіанти відповідей

для зв’язку з іншими словами в реченні

щоб слова не переплутались

щоб повідомляти про число: один предмет чи багато

прикрашати нашу мову

Запитання 2

Яке з тверджень про основу слова НЕ є правильним?

варіанти відповідей

Основа повідомляє, що саме називає слово.

Основа – це змінна частина слова.

Основа – це частина слова без закінчення.

Як би не змінювалося слово, його основа залишається незмінною.

Запитання 3

Виділяти в слові значущі частини починають із закінчення. Для цього треба зробити певні «кроки». Які, з перерахованих нижче «кроків», зайві?

варіанти відповідей

1.  Змінити слово за числом або зв’язати його з іншими словами.

2.  Підкреслити орфограми.

3.  Порівняти звуки і знайти частину, яка змінилася.

4.  Позначити її як закінчення.

5.  Частина, яка залишилася, буде основою.

6.  Підібрати до слова синонім.

Запитання 4

Діти рахували в запису різні слова. Тільки Софійка виконала завдання правильно. Скільки різних слів нарахувала дівчинка?

Лижа, ковзанка, хмара, хмари, лижі, ковзанки.

варіанти відповідей

3

6

4

5

Запитання 5

Миколка визначав закінчення в словах. Та в одному випадку він помилився. Знайди слово, де НЕПРАВИЛЬНО визначено закінчення.

Пам’ятайте, що закінчення – це змінна частина слова.

варіанти відповідей

сонце - закінчення - е -

високий - закінчення - ий -

телефон - нульове закінчення

близько - закінчення - о -

снігурі - закінчення - і -

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест