Діагностувальна робота. Як це влаштовано?

Додано: 13 квітня 2022
Предмет: Я досліджую світ, 4 клас
Тест виконано: 160 разів
12 запитань
Запитання 1

Ліси поділяють на групи:

варіанти відповідей

дерев'яні

мішані

хвойні

листяні

кущові

Запитання 2

З 1 кг деревини можна одержати 250 г паперу. Скільки паперу можна одержати з 23 кг деревини?

варіанти відповідей

5кг 750г

50кг 750г

5кг 700г

Запитання 3

Ліси називають...

варіанти відповідей

серцем планети.

легенями планети.

Запитання 4

Відображення певної ділянки місцевості у великому масштабі за допомогою умовних знаків називається...

варіанти відповідей

карта

сторони горизонту

план місцевості

масштаб

Запитання 5

Які сторони горизонту є основними

варіанти відповідей

Північ

Південний захід

Захід

Північний схід

Запитання 6

Де зображено план місцевості?

варіанти відповідей
Запитання 7

Вивчаючи цю тему, ми читали оповідання за мотивами книжки...


 

варіанти відповідей

Пітера Брауна "Дикий робот"


 Кирила Безкоровайного "Моя подруга з темної матерії"


 Катерини Бабкіної "Лілі, яка потоваришувала з вірусами...."

Запитання 8

Коли активація Роз завершилася і вона змогла рухатися, то за 6 год пройшла островом 90 км. Скільки км подолає Роз за 7 год, якщо рухатиметься з тією самою швидкістю?


варіанти відповідей


 100

 

105


 95


 115

Запитання 9

Чиє гніздо побачила Роз під потрощеним гіллям у пригоді 2 "Життя в долонях"?


 

варіанти відповідей

гніздо лебедів


 ластівчине гніздо

 

гусяче гніздо


 страусине гніздо

Запитання 10

Ви проводили дослідження "Куди ростуть рослини?".

Куди будуть спрямовані стебла вашої розсади?

 

варіанти відповідей

до сонця, до світла


 від сонця, від світла


 до стелі

Запитання 11

Напружена ситуація, у якій кожен обстоює позицію, що суперечить інтересам іншого - це ...



варіанти відповідей

 бійка


 конфлікт


 булінг

Запитання 12



Які умовні знаки зображено?

 

варіанти відповідей

Трава(луки), чагарник.


 Болото, трава.


 Ліс, дорога

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест