Діагностувальна робота з мовної теми "Повторення вивченого в 6-му класі"

Робота містить 24 тестових завдання з вибором ОДНІЄЇ правильної відповіді.

Додано: 16 жовтня
Предмет: Українська мова, 7 клас
24 запитання
Запитання 1

Усі слова утворені префіксальним способом у варіанті

варіанти відповідей

принести, півковдра, промова

лісостеп, позавчора, перехід

садок, ручка, допрацювати

прехороший, казочка, обпекти

Запитання 2

Префіксально-суфіксальним способом утворено слово

варіанти відповідей

пречудовий

безмежний

лісостеп

біг

Запитання 3

Усі іменники є незмінюваними у варіанті

варіанти відповідей

шосе, фламінго, авеню

табель, аптека, ралі

хлопець, денді, леді

поні, шимпанзе, собака

Запитання 4

Рід іменника поні

варіанти відповідей

жіночий

чоловічий

середній

спільний

Запитання 5

Правильно узгоджено прикметник з іменником у рядку

варіанти відповідей

зелене авеню

мале шимпанзе

смачне суфле

свіже салямі

Запитання 6

Лише іменники чоловічого роду записано в рядку

варіанти відповідей

біль, нежить, ярмарок

емаль, продаж, ваніль

мігрень, літопис, суміш

шампунь, гуаш, папороть

Запитання 7

Якісний прикметник ужито в усіх рядках, окрім

варіанти відповідей

золоті сережки

цікава презентація

сніжно-білий степ

золоте серце

Запитання 8

Лише якісні прикметники записано в рядку

варіанти відповідей

веселий, широкий

сталевий, страшний

ніжний, моряцький

гучний, народний

Запитання 9

Лише відносні прикметники записано в рядку

варіанти відповідей

український, зимовий

смачний, голосовий

Надіїн, міський

мамин, широкий

Запитання 10

Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка

варіанти відповідей

далекий, широкий

предобрий, добрий

босий, низький

холодний, білявий

Запитання 11

Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку

варіанти відповідей

набільш ширший

дуже веселий

більш смачніший

більш упевнений

Запитання 12

Частку не треба писати окремо з прикметником у рядку

варіанти відповідей

історія ( не) магічна

(не)широке поле

(не)дорогі коралі

(не)величка річка

Запитання 13

Лише числівники записано в рядку

варіанти відповідей

два, двічі, двоє

шість, шестеро, шостий

три, утретє, трійка

п'ять, п'ятірка, п'ятий

Запитання 14

Помилку в узгодженні числівника з іменником допущено в рядку

варіанти відповідей

троє дівчат

двоє вікон

семеро кошенят

десятеро підлітків

Запитання 15

Граматичну форму на позначення часу порушено в рядку

варіанти відповідей

сімнадцята двадцять

двадцять хвилин сьомої

за двадцять хвилин п'ята

чверть на сьому

Запитання 16

Граматично правильну відповідь на запитання "Котра година?" подано в рядку

варіанти відповідей

двадцять хвилин на третю

за чверть одинадцять

десять хвилин другої

без десяти шість

Запитання 17

Виділений числівник у реченні Сьомий передав м'яч третьому виконує роль

варіанти відповідей

додатка

означення

присудка

обставини

Запитання 18

Числівник у словосполученні сімдесят учасників

варіанти відповідей

кількісний, складний

кількісний, простий

кількісний, складений

порядковий, складний

Запитання 19

Правильно узгоджено числівник з іменником у варіанті

варіанти відповідей

півтора банани

три олівці

два кавуна

чотири волонтера

Запитання 20

Лише особові займенники записано в рядку

варіанти відповідей

він, ми, тебе

себе, хто, який

мій, твій, мене

їхній, його, кожний

Запитання 21

Особовий займенник ужито в родовому відмінку у варіанті

варіанти відповідей

їхні розмови

його сторіс

зустрів її

їхнє какао

Запитання 22

У реченні "Знаєш, скільки справ у літа?....усіх не полічити!" на місці пропуску треба вставити займенник

варіанти відповідей

їх

їхні

його

її

Запитання 23

З дефісом треба писати обидва займенники варіанта

варіанти відповідей

будь/що, казна/ чий

яби/ який, хто/ сь

де /який, ні /що

де/ що казна/ чий

Запитання 24

Потребує редагування речення

варіанти відповідей

У кінці року ми будемо складати іспити.

До канікул лишилося два тижні.

Запрошені ввійшли в їх світлицю.

Дані досліджень не збігаються.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест