ГР1. Який із наведених етапів є першим при створенні комп'ютерної презентації?
ГР1. Що з наведеного є ефектом анімації у презентації?
ГР1. Який елемент не належить до списків у текстовому документі?
ГР1. Що з наведеного стосується форматування таблиці у текстовому документі?
ГР4. Що з наведеного є основним правилом безпеки у кабінеті інформатики?
ГР4. Які заходи допомагають зберігати конфіденційність інформації?
ГР1. Що таке «буфер обміну»?
ГР1. Позначте назви пристроїв, які є цифровими.
ГР4. Позначте, з якою метою потрібно зменшувати власний цифровий слід.
ГР1. Позначте переваги використання цифрових пристроїв порівняно з нецифровими.
ГР1. Які групи анімаційних ефектів застосовують до об’єктів на слайдах?
ГР4. Що слід зробити у разі виникнення несправності комп'ютера?
ГР4. Як можна уникнути шкідливих програм?
ГР4. Як довго дозволено працювати за комп'ютером для учнів 5-6-х класів без перерви?
ГР4. Яку відстань потрібно дотримуватися від екрана комп'ютера до очей?
ГР4. Які заходи потрібно приймати під час роботи з комп'ютером для збереження здоров'я очей?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома