Діагностувальна робота за І семестр 6-го класу

Додано: 12 грудня
Предмет: Інформатика, 6 клас
16 запитань
Запитання 1

ГР1. Який із наведених етапів є першим при створенні комп'ютерної презентації?

варіанти відповідей

 Додавання анімації до слайдів

 Вибір теми та структури презентації

 Установлення часу показу слайдів

 Зміна шрифтів і кольорів

Запитання 2

ГР1. Що з наведеного є ефектом анімації у презентації?

варіанти відповідей

  Вставлення таблиці

 Плавний перехід тексту або об’єкта

 Створення нового слайда

  Друк готової презентації

Запитання 3

ГР1. Який елемент не належить до списків у текстовому документі?

варіанти відповідей

  Маркований список

Нумерований список

Абзацний список

Багаторівневий список

Запитання 4

ГР1. Що з наведеного стосується форматування таблиці у текстовому документі?

варіанти відповідей

 Вибір кольору фону таблиці

 Редагування назви документа

 Створення нового абзацу

 Додавання приміток до тексту

Запитання 5

ГР4. Що з наведеного є основним правилом безпеки у кабінеті інформатики?

варіанти відповідей

 Використовувати лише власні пристрої

  Встановлювати власні програми на шкільні комп'ютери

 Дотримуватись правил поведінки і роботи за комп'ютером

 Працювати тільки в темному приміщенні

Запитання 6

ГР4. Які заходи допомагають зберігати конфіденційність інформації?

варіанти відповідей

Вимикати камеру та мікрофон, коли вони не використовуються

 Використовувати унікальні паролі для кожного акаунта

Ніколи не ділитися паролями з іншими

Публікувати свої особисті дані у відкритому доступі

Запитання 7

ГР1. Що таке «буфер обміну»?

варіанти відповідей

Програма, призначена для створення і редагування текстових документів.

Частина пам’яті комп’ютера, призначена для тимчасового зберігання об’єктів, які потрібно перемістити або скопіювати.

Деяка сукупність символів тексту.

Внесення змін у зовнішній вигляд тексту.

Запитання 8

ГР1. Позначте назви пристроїв, які є цифровими.

варіанти відповідей

Електричний рубанок

Викрутка

Шуруповерт

Датчик руху об’єктів

Старовинний годинник на башті

GPS-навігатор автомобіля

Сканер

Запитання 9

ГР4. Позначте, з якою метою потрібно зменшувати власний цифровий слід.

варіанти відповідей

Для швидкого доступу до ресурсів Інтернету.

Для запобігання булінгу.

Для запобігання крадіжки особистих даних.

Для поширення відомостей про себе в мережі.

Для запобігання фіннсовим махінаціям.

Запитання 10

ГР1. Позначте переваги використання цифрових пристроїв порівняно з нецифровими.

варіанти відповідей

Можливість передавати повідомлення без спотворень

Зручність використання під час підключення пристроїв до комп’ютерних мереж

Зручність зберігання даних на папері

Можливість дистанційного керування цифровими пристроями з використанням різних комп’ютерів

Цифрові пристрої можуть замінити людину в усіх без винятку випадках

Запитання 11

ГР1. Які групи анімаційних ефектів застосовують до об’єктів на слайдах?

варіанти відповідей

Вхід, Вихід, Виокремлення, Шляхи переміщення.

Поява, Зникнення, Виокремлення, Траєкторія

Вхід, Зникнення, Відображення, Траєкторія

Поява, Вихід, Відображення, Шляхи переміщення

Запитання 12

ГР4. Що слід зробити у разі виникнення несправності комп'ютера?

варіанти відповідей

Спробувати виправити проблему самостійно

Повідомити вчителя

Продовжити роботу, ігноруючи несправність

Вимкнути комп'ютер і залишити кабінет

Запитання 13

ГР4. Як можна уникнути шкідливих програм?

варіанти відповідей

Встановлювати всі запропоновані розширення для браузера

Використовувати один і той самий пароль для всіх сайтів

Завантажувати файли тільки з перевірених джерел

Встановлення антивірусної програми


Ігнорувати оновлення операційної системи

Запитання 14

ГР4. Як довго дозволено працювати за комп'ютером для учнів 5-6-х класів без перерви?

варіанти відповідей

20 хв

45 хв

1 год

90 хв

Запитання 15

ГР4. Яку відстань потрібно дотримуватися від екрана комп'ютера до очей?

варіанти відповідей

20-30 см

40-50 см

60-70 см

80-90 см

Запитання 16

ГР4. Які заходи потрібно приймати під час роботи з комп'ютером для збереження здоров'я очей?

варіанти відповідей

Виконувати вправи для очей кожні 15-20 хвилин

Примружувати очі

Не робити ніяких перерв

Працювати лише при дуже яскравому освітленні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест