Діагностувальна робота за твором Роберта Шеклі "Запах думок"

Додано: 17 травня
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

Головний герой твору "Запах думок" Лірой Кліві за професією -

варіанти відповідей

міжзоряний перевізник

міжзоряний поштар

міжзоряний рятівник

міжзоряний майстер

Запитання 2

Чому Кліві висадився на планеті З-М-22?

варіанти відповідей

Доставити пошту адресату

Дослідити планету

Зламалася система охолодження та пропало пальне

Поповнити запаси води

Запитання 3

У сузір'ї Віщуна не було людських поселень, тому Кліві вибирав планету, де є

варіанти відповідей

їжа

кисень

земля

вода

Запитання 4

Що дивного було у звіряти, яке першим побачив Кліві на чужій планеті?

варіанти відповідей

відсутність рота і носа

відсутність хутра

відсутність очей і вух

Запитання 5

Як Кліві врятувався від барса?

варіанти відповідей

заліз на дерево

відігнав прутом

уявив себе барсихою-самицею

утік

Запитання 6

Як Лірой Кліві вдруге обдурив вовків і барса?

варіанти відповідей

перетворився на кущ

перетворився на космічний корабель

перетворився на комаху 

перетворився на струмок 

Запитання 7

Що остаточно відлякало хижих звірів та врятувало Кліві?

варіанти відповідей

виверження вулкана

землетрус

смолоскип

застосування зброї

Запитання 8

Пожежу, яку викликав Кліві, було загашено

варіанти відповідей

дощувальною установкою космічного корабля

запахом думки хижих тварин

природним дощем

Запитання 9

Як називається психологічне явище безпосереднього передавання на відстані думок, почуттів від однієї людини до іншої?

варіанти відповідей

телеманія

телефонія

телепатія

телеграфія

Запитання 10

Що допомогло Кліві вижити на планеті?

варіанти відповідей

Його удача

Його винахідливість

Його знання про тварин

Запитання 11


Кліві зробив вдалу посадку на планеті


варіанти відповідей

В-С-12

В-А-22

З-М-22

М-С-1

Запитання 12

Кого із тварин Лерой Кліві зустрів на планеті?

варіанти відповідей

Білку, ведмедя, черепаху

Зайця, лисицю, вовка

Білку, вовка, барса

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест