1. Завдання дидактики:
Зміст освіти конкретизується в:
В якому з даних поєднань не порушена послідовність операцій процесу засвоєння знань:
Внутрішні імпульси, що спонукають до відповідальності в навчанні, старанності, акуратності, наполегливості – це:
Від чого залежить кінцевий результат процесу навчання?:
Принципи навчання – це:
У чому відмінність дидактичного правила від дидактичного принципу?:
До якого принципу Ви віднесете правило: якомога частіше використовуйте питання «Чому?»?
Хто з педагогів обґрунтував принцип наочності?:
Вказати етапи діяльності вчителя, названі в логічній послідовності:
Методи навчання – це
Що є системоутворюючим чинником системи "метод навчання"? (Або: Що становить необхідну основу для досягнення вказаної мети навчання на максимально можливому рівні засвоєння?)
Вкажіть ознаки, за якими класифікують методи навчання:
За джерелами здобуття інформації методи навчання розподіляються на:
До методів усного викладу належать:
Назвіть основні типи уроків, виходячи з дидактичної мети:
Інтегрований урок – це:
Структура уроку залежить від:
Що дає вчителю проведення самоаналізу уроку?
Який взаємозв’язок між навчанням і розвитком? Виберіть правильну відповідь
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома