Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова.
Безособове дієслово вжито в реченні…
Укажіть ряд дієслів недоконаного виду.
Укажіть речення з дієсловом теперішнього часу другої особи множини…
У фразеологізмах набрати в рот води, зарубати на носі, робити з мухи слона дієслова вжито...
Інфінітив виконує синтаксичну роль означення у реченні.
Виділена в реченні форма дієслова є...
Пролежавши всю зиму на печі, Іван нарешті вийшов на полювання.
Укажіть рядок, у якому всі дієслова вжито у складній формі майбутнього часу.
Укажіть рядок, у якому всі дієслова належать до І дієвідміни.
Укажіть рядок. у якому допущено помилку у написанні особових закінчень дієслів.
Прочитайте уважно текст. Укажіть кількість дієслів, використаних в уривку із легенди.
Прийшов на берег Бугу чоловiк, поставив собi хату i зажив з жiнкою. Мав двох дочок. Одну ласкаво називав Вишенькою, а другу – Вiнничкою. Росли дiвчата, як ягоди, рум’янi та веселi. А коли виросли, то одружив їх з риболовами. Поставила Вишенька з своїм чоловiком дерев’яну хату на правiм березi Бугу, а Вiнничка – на лiвому.
Яким членом речення є виділене дієслово?
Учитель попросив зібрати зошити.
Позначте речення, у якому інфінітив виконує синтаксичну роль обставини.
Прочитайте уривок з поезії (цифра в дужках позначає наступне слово).
(1)Звучи! Хай серце (2)відпочине,
(3)Спів хай (4)зачарує рідний край.
Наша пісне, пісне солов'їна, -
Своїх слів крилатих не (5)втрачай!
Дієсловами є всі слова, ОКРІМ позначеного цифрою...
Виберіть неправильне твердження.
Познач рядок дієслів, у які треба вставити букви е (є).
Познач рядок дієслів, у які треба вставити букви и (ї).
Установи відповідність між дієсловами та їхніми формами.
1 дієслово в минулому часі
2 дієслово в теперішньому часі
3 дієслово в неозначеній формі
4 дієслово в майбутньому часі
А турбується
Б розріжу
В пишучи
Г написав
Д міркувати
Установи відповідність між дієсловами та їхніми формами.
1 дієслово в неозначеній формі
2 дієслово у формі ІІ особи
3 дієслово у формі ІІІ особи
4 безособове дієслово
А покрила
Б обізвуся
В збудовано
Г літати
Д міркуєш
Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.
1 доконаний вид, майбутній час
2 недоконаний вид, майбутній час
3 доконаний вид, минулий час
А буду в’язати
Б перечитав
В працюватимемо
Г змалюю
Д підписала
Є зроблю
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома