Відповідає на питання: Що робити? Що зробити?
Спечено - це...
Скільки існує форм дієслова?
Порахуйте, скільки особових дієслів у даному тексті.
Давно це було, принаймні, до того, як ми народилися. Зозуля робила свою справу — підкидала синичкам, плискам, сорокопудам та іншій лісовій дрібноті свої яйця, а ті виховували підкидьків.
Початкова форма дієслова - це...
Дієслово має такі форми:
У неозначеній формі ПРИХОДИТИ виділена частина слова є
Усі дієслова доконаного виду в рядку:
Укажіть рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду:
Визначити особу і число дієслова в реченні: Усі мріють про щастя.
Усі дієслова теперішнього часу в рядку:
Усі дієслова минулого часу в рядку:
Усі дієслова майбутнього часу в рядку:
Оберіть рядок, у якому всі дієслова стоять у формі 1- ї особи однини:
Визначте особу, число, час, вид виділеного дієслова у реченні:
Непорушно стоять дерева.
Яку синтаксичну роль виконують особові дієслова?
Укажіть рядок дієслів, від кожного з яких можна утворити складену форму майбутнього часу.
Оберіть речення, у якому дієслово відповідало б характеристиці:
особова форма, недоконаний вид, майбутній час, складена форма
З’ясуйте, скільки дієслів (форм) у наведеному реченні.
Зашепотіли збуджені листочки, оповідаючи сни свої, заметушилась у травиці комашня, розітнулося в гущині голосне щебетання.
Прочитай уривок з поезії (цифра в дужках позначає наступне слово).
(1)Звучи! Хай серце (2)відпочине,
(3)Спів хай (4)зачарує рідний край.
Наша пісне, пісне соловʼїна, -
Своїх слів крилатих не (5)втрачай!
Дієсловами є всі слова, ОКРІМ позначеного цифрою
Вкажіть, яку кількість дієслів минулого часу використано в уривку:
Вечір упав кавуном смугастим,
і мати винесли під хату столика,
поставили вечерю на нього,
і ми з сестричкою сіли вечеряти.
Ми їли густий мед, намазаний на окраєць,
і запивали вечірнім молоком.
Визначте час, вид, число, рід виділеного дієслова у реченні:
Хлопчик заспівав чарівну пісню і розчулився.
варіанти відповіде
Лексичної помилки НЕМАЄ в рядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома