Хто був головним редактором самвидавчого журналу "Український вісник"?
Хто з українських діячів очолив Українську Гельсінську Групу?
Наслідком розвитку дисидентського руху в період «застою» стало...
Що було однією з ознак дисидентського руху в Україні у другій половині 1960-х — першій половині 1980-х рр.?
Які завдання ставила перед собою Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод?
Утворення Української громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод пов’язано з...
Через «самвидав» упродовж 1970 – початку 1980-х років розповсюджувалась інформація
Вкажіть характеристики діяльності радянських дисидентів
Чиє прізвище мало стояти в уривку історичного джерела?
Наприклад, журналіст … був судимий Львівським обласним судом 15 листопада 1967 р тільки за те, що зібрав і представив в офіційні органи матеріали, що розкривають протизаконний і юридично безграмотний характер політичних процесів, проведених на Україні в 1965-1966 рр.
Які причини зумовили фактичний розгром дисидентського руху в Україні на початку 1980-х рр.?
Установіть послідовність подій дисидентського руху в Українській РСР.
А створення Л. Лук'яненком Української робітничо-селянської спілки
Б початок випуску В. Чорноволом «самвидавського» журналу «Український вісник»
В заснування М. Руденком Української громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод
Г участь В. Стуса в акції протесту в кінотеатрі «Україна» проти масових арештів дисидентів.
Піднесення опозиційного руху в Україні в другій половині 1970-х рр. було передусім спричинено:
Сутність українського дисидентського руху:
Установіть і вкажіть прізвище зображеної історичної постаті, співвіднісши зображення з поданою інформацією.
Активний учасник акції протесту проти арештів серед української інтелігенції під час прем’єри фільму С. Параджанова «Тіні забутих предків»; 1970 р. за кордоном вийшла його збірка поезій «Зимові дерева», через два роки був засуджений за «антирадянську агітацію»; 1980 р. отримав новий термін, помер в ув’язненні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома