Якого кольору вода (річки, моря, озера, океани) на глобусі?
Якого кольору на глобусі земля, гори?
Який колір переважає на глобусі?
Вибери малюнок де зображені гори.
Де живеш: у горах чи на рівнині?
Поміркуй, які предмети заповнені повітрям.
Хмари бувають купчасті й дощові. Вибери малюнок де зображені дощові хмари.
В яку пору року повітря гаряче?
В яку пору року повітря холодне?
Яке небо сонячного дня?
Розглянь малюнки. Де зображено корисну дію вітру?
Розглянь малюнки. Де зображено шкідливу дію вітру?
Розглянь картинки де зображені природні водойми. Назви їх. Познач малюнок де зображені річка і море.
“У вогні не горить, у воді не тоне.”
Вибиває день перину -
Диво-пух з небес летить.
На сосні і на ялині
Діамантами блищить.
Хмарки в небі знову плачуть,
Слізки крапають: крап-крап...
По калюжах радо скачуть
Дітлахи: чалап-чалап...
Розглянь малюнки. З’ясуй, хто економно використовує воду?
Розглянь малюнки. Для яких потреб люди використовують воду?
Відгадай загадку:
“Чотири кольори мають,
Раз у три місяці барви міняють.”
Розглянь уважно картинки. Що на них зображено? Знайди малюнки де правильно позначена послідовність пір року.
Покажи де весна. Як ти здогадався?
Віднайди малюнок із зображенням літа. Що відбувається влітку?
Розглянь картинки де зображені природні явища. Познач малюнок.
«Крапельки водички зранку
На травичці, по землі...
Грають в барвах на світанку
Непосидливі малі.»
Розглянь картинки де зображені природні явища. Познач малюнок.
«Дощ пройшов і міст з’явився,
Сім у нього кольорів.
Навіть зайчик задивився,
Диву-дивному зрадів!»
Розглянь картинки де зображені природні явища. Познач малюнок.
«Вибиває день перину -
Диво-пух з небес летить.
На сосні і на ялині
Діамантами блищить.»
Чим корисний вогонь? Вкажи відповідні картинки.
Чим небезпечний вогонь? Познач відповідні картинки.
Подивись на картинку. Назви дерева, які знаєш і познач, з якого дерева впав листочок.
Яке дерево не має листочків?
З якого дерева плід?
У саду ростуть:
На городі ростуть:
Які рослини ростуть у лісі?
Подивись уважно на картинки. Збери у кошик лише їстівні гриби.
Чи допомагаєш доглядати за кімнатними рослинами? Вкажи варіанти догляду.
Розглянь картинки. Хто на них зображений? Які тварини живуть у лісі?
Розглянь картинки. Хто на них зображений? Які тварини живуть на фермі?
«Я великий, я красивий,
Як біжу, то в’ється грива.
Хвіст у мене довгий-довгий,
Хвіст у мене, мов шовковий.»
«Я пасуся на лузі в хутряному кожусі.
Гострі ріжки бе-бе-бе, налякаю я тебе.»
Відгадай загадку. Знайди правильну відповідь.
«Має хвіст, та не літає,
Має рот ‒ не розмовляє.»
Розглянь зображення комах. Назви їх.
Визнач, які комахи вміють літати?
Відгадай загадку. Знайди правильну відповідь.
«Наче птиця, крила має,
Все літає та співає:
‒ Я медок вам ношу,
Не чіпайте, бо вкушу.»
Яку форму має Земля?
На якій планеті ти живеш?
Як називається зменшена модель земної кулі?
Що можна побачити на небі в день ?
Розглянь картинки та з’ясуй, які предмети потребують сонця.
Подивись уважно на картинки. Що ти тут помітив? Познач зображення бережного ставлення до природи.
Знайомимо дітей з професіями. Які предмети потрібні для роботи музичному керівнику?
Знайомимо дітей з професіями. Які предмети потрібні для роботи прибиральниці?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома