Діяльнісний підхід у початковій школі (2 семестр 1 модуль)

Додано: 3 квітня 2023
Предмет:
Тест виконано: 37 разів
26 запитань
Запитання 1

 Яке завдання керівника закладу освіти?

варіанти відповідей

обговорити зміну форм навчання з педагогічним колективом;

обрати онлайн платформу для навчання; 

 організувати й запровадити навчання з використанням дистанційних технологій;

всі варіанти правильні.

Запитання 2

1. Критичне мислення - це ...

варіанти відповідей

складний ментальний процес, що починається із вивчення пролеми та закінчується її вирішенням

складний ментальний процес, що починається із залучення інформації та закінчується ухваленням рішення

складний ментальний процес ухваленням рішень

Запитання 3

 Що таке креативність?

варіанти відповідей

наукове мислення, суть якого полягає в ухваленні ретельно обміркованих та незалежних рішень.

швидкість вирішення практичних завдань, прозаїчність, орієнтація на зовнішню реальність, розвинуте конкретне уяву, практичність, реалістичність.

це творчі здібності людини, що дозволяють створювати і втілювати в життя принципово нові ідеї.

Запитання 4

Що таке креативне мислення?

варіанти відповідей

це нестандартний, оригінальний тип мислення, здатний привести до несподіваних рішень чи нових відкриттів. 

це мислення, що характеризується самовдосконаленням, такий тип мислення є науковим за своєю суттю

мислення, що характеризується опорою на уявлення та образи.

Запитання 5

Запроваджуючи дистанційне навчання, адміністрації закладу слід зважати не лише на наявність техніки і доступу до інтернет у вчителів та учнів, а й на:

варіанти відповідей

специфіку початкової, основної та старшої школи;

рівень знань учнів;

 рівень самостійності опрацювання матеріалу учнів;

 рівень кваліфікації вчителів.

Запитання 6

 Складністю дистанційного навчання є не тільки стимулювання учнів до внутрішньої роботи, а й:

варіанти відповідей

 обмежений доступ до комп’ютерів;

можливість розгортання діалогу, який дозволяє учням висловлювати найрізноманітніші пропозиції;

 відсутність бажання до навчання, в онлайн режимі;

некомпетентність дітей в інформаційно-цифровій сфері.

Запитання 7

Найстійкішою мотивацією під час дистанційного навчання є:

варіанти відповідей

внутрішня

зовнішня

Запитання 8

Визначте вміння людини, яка мислить критично (в цьому питані 2 вірних відповіді)

варіанти відповідей

виокремлення та обробка необхідної інформації

узгодження своїх дій з діями інших

ухвалення обґрунтованого рішення

розроблення чітких і зрозумілих вимог щодо поведінки 

Запитання 9

 У центрі комунікативного простору перебуває:

варіанти відповідей

учень

вчитель

навчальний предмет

Запитання 10

Мотивація досягнення реалізується в:

варіанти відповідей

 успішності освітньої діяльності учнів;

у прагненні до поставлених цілей;

 у виявленні наполегливості;

всі варіанти правильні

Запитання 11

Чи впливають на розвиток креативності різні інтерактивні вправи та ігри?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 12

Чи правда, що у дітей добре розвинене конвергентне мислення, а у дорослих - дивергентне?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 13

Чи правильне твердження : Когнітивна гнучкість більше розвинена у дітей, чим у дорослих. Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 14

 Дистанційне навчання базується на:

варіанти відповідей

принципі гнучкості місця, часу, темпу та траєкторії навчання

принципах відкритого навчання;

 принципах самостійного навчання учня;

науковій основі про знання особливостей розумової діяльності людини в різні вікові періоди

Запитання 15

 У ході планування навантаження кожного заняття слід мати на увазі, що:

варіанти відповідей

діти швидко втомлюються

 діти мають короткий термін запам’ятовування інформації;

самостійне опрацювання матеріалу учнями триває довше;

Запитання 16

 Дистанційне навчання дасть результати, лише якщо буде посильним для всіх учасників освітнього процесу?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 17

 У дистанційному режимі багато видів традиційної мотивації працюють так само ефективно, як в очній школі?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 18

Позначте групи освітніх ціле за таксономією Б.Блума (декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

 когнітивна

диференціююча

фізіологічна

афективна 

психомоторна

Запитання 19

Такі цілі як розуміння, відтворення, застосування, аналіз, синтез, оцінка належать до:

варіанти відповідей

 психомоторної групи

когнітивної групи 

афективної групи

Запитання 20

До яких двох речей потрібно бути здатним, щоб поєднати оригінальність та відповідність? ( Оберіть дві відповіді)

варіанти відповідей

критичне мислення

дивергентне мислення

 практичне мислення

конвергентне мислення

Запитання 21

Якими двома рисами можна охарактеризувати творчий процес за словами науковиці Елізабет Маклур?( Оберіть дві відповіді)

варіанти відповідей

оригінальність

рефлексивність

відповідність

обґрунтованість

Запитання 22

Позначте цілі афективної групи (4 відповіді)

варіанти відповідей

нахили

сприймання

увага

інтереси

здібності

Запитання 23

Позначте, що НЕ належить до психомоторних цілей

варіанти відповідей

навички письма

навички аналізу

мовленнєві навички

фізичні навички

трудові навички

Запитання 24

Чи важливий творчий процес для креативного мислення?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 25

Що впливає на рівень креативності? (3 відповіді)

варіанти відповідей

досвід

зовнішня мотивація

внутрішня мотивація

навички творчого мислення

Запитання 26

Визначте мету кожної стратегії

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест