Дизайн

Додано: 12 березня
Предмет:
138 запитань
Запитання 1

Як називається сукупність засобів, за допомогою яких користувач взаємодіє з різними пристроями, або системою?

варіанти відповідей

Дизайн взаємодії

Візуальний дизайн

Інтерфейс користувача

Навігація

Запитання 2

Як в дизайні інтерфейсів називається набір певних ознак, методів, прийомів діяльності, які характеризують індивідуальність ІК, а також сукупність прийомів використання інструментів розроблення ПЗ?

варіанти відповідей

Стиль інтерфейсу користувача

Навігація

Візуальний дизайн

Мапінг

Запитання 3

Як називається Гештальт принцип, приклад якого подано на рисунку?

варіанти відповідей

Спільна область

Схожість

Близькість

Спільне призначення

Запитання 4

Як називається Гештальт принцип, приклад якого подано на рисунку?

варіанти відповідей

Безперервність

Спільне призначення

Близькість

Спільна область

Запитання 5

Як називається Гештальт принцип, приклад якого подано на рисунку?

варіанти відповідей

Безперервність

Спільне призначення

Близькість

Спільна область

Запитання 6

Як називається Гештальт принцип, приклад якого подано на рисунку?

варіанти відповідей

Безперервність

Спільне призначення

Близькість

Схожість

Запитання 7

Як називається Гештальт принцип, приклад якого подано на рисунку?

варіанти відповідей

Безперервність

Спільне призначення

Близькість

Схожість

Запитання 8

Гештальт – це ...?

варіанти відповідей

Метод перевірки зручності використання ПЗ, згідно набору дизайн принципів, який допомагає виявити юзабіліті проблеми в дизайні користувальницького інтерфейсу

Поняття, що позначає цілісну структуру, яка формується у свідомості людини при сприйнятті об'єктів або їх образів

Метод перевірки зручності використання комп'ютерного ПЗ, згідно набору дизайн принципів, який допомагає виявити юзабіліті проблеми в дизайні користувальницького інтерфейсу

Технічний термін, який описує введення старих, знайомих ідей у нові технології, навіть якщо вони більше не відіграють функціональної ролі

Запитання 9

Який із Гештальт принципів допомагає дизайнерам не лише організувати вміст та згрупувати інформацію, а й також відокремити один вміст від іншого?

варіанти відповідей

Спільна область

Близькість

Спільне призначення

Схожість

Запитання 10

Яка кількість ключових ідей покладена в основу Гештальт принципу?

варіанти відповідей

3

7

5

4

Запитання 11

Як називається фактор формування досвіду користувача, що надає їм можливість ефективно та швидко досягти своїх цілей?

варіанти відповідей

Зручність використання

Цінність

Корисність

Доступність

Запитання 12

Яка із зазначених ідей немає жодного відношення до Гештальт принципу?

варіанти відповідей

Мультистабільність

Поява

Взаємозв'язок системи з реальним світом

Інваріантність

Запитання 13

Як називається фактор формування досвіду користувача, що надає повний спектр можливостей всім користувачам (враховуючи людей з обмеженими можливостями)?

варіанти відповідей

Доступність

Бажаність

Зручність використання

Запитання 14

Завдяки чому процес проектування ІК вважається неортогональним?

варіанти відповідей

Через відсутність фіксованого, впорядкованого і прямолінійного алгоритму від початку до кінця проектування

Тому, що будь-який аспект проектного рішення може впливати на інші аспекти, до того ж результат цього впливу не завжди є позитивним та прийнятним

Через складність вивчити та врахувати користувацькі потреби, їх можливості та поведінку

Запитання 15

Інтерфейс користувача – це …?

варіанти відповідей

Комплекс апаратних і програмних засобів, що забезпечує взаємодію користувача з системою

Взаємодія, діалоги та транзакції між користувачами і комп'ютером, мобільним пристроєм, і т.д.

Сукупність елементів управління ПЗ та навігації між його блоками

Запитання 16

Яке основне призначення Гештальт принципу в дизайні інтерфейсів?

варіанти відповідей

Підвищення ефективності візуальної комунікації

Забезпечення рівних можливостей для всіх користувачів

Підвищення рівня впізнаваності, ідентифікації дизайну

Запитання 17

Яка кількість ключових факторів, на думку багатьох спеціалістів, впливає на формування досвіду користувача?

варіанти відповідей

6

9

7

4

Запитання 18

Як в UX -дизайні називається термін, що позначає цілісну структуру, яка формується у свідомості людини при сприйнятті об'єктів або їх образів?

варіанти відповідей

Концептуальна модель

Дизайн мислення

Гештальт принцип

Запитання 19

Яка ключова ідея Гештальт принципів зображена?

варіанти відповідей

Поява

Матеріалізація

Мультистабільність

Інваріантність

Запитання 20

Яка ключова ідея Гештальт принципів зображена?

варіанти відповідей

Поява

Матеріалізація

Мультистабільність

Інваріантність

Запитання 21

Яка ключова ідея Гештальт принципів зображена?

варіанти відповідей

Поява

Матеріалізація

Мультистабільність

Інваріантність

Запитання 22

Яка ключова ідея Гештальт принципів зображена?

варіанти відповідей

Поява

Матеріалізація

Мультистабільність

Інваріантність

Запитання 23

Як називається елемент графічного ІК, що дозволяє йому ідентифікувати своє поточне місцеположення в системі, надаючи клікабельний слід пройдених сторінок, якими можна переходити?

варіанти відповідей

Wizard/Steps (Майстер/Кроки)

Breadcrumb (Хлібні крихти)

Slider (Повзунок)

Pagination (Нумерування сторінок)

Запитання 24

Як називається елемент графічного ІК, що розділяє вміст між сторінками і дозволяє користувачам пересуватись ними? Зазвичай він знаходиться внизу сторінки та інформує користувачів про їх місцезнаходження в системі.

варіанти відповідей

Wizard/Steps (Майстер/Кроки)

Breadcrumb (Хлібні крихти)

Slider (Повзунок)

Pagination (Нумерування сторінок)

Запитання 25

До недоліків Евристичного аналізу можна віднести:

варіанти відповідей

Неможливість виявити проблеми у специфічних користувацьких потоках використання

Складність пошуку компетентних експертів

Вартість проведення

Запитання 26

Про що говорить десята евристика Якоба Нільсена?

варіанти відповідей

Надавайте користувачам лише релевантну інформацію. Прибирайте зайве

Забезпечте користувачів підказками, додатковою інформацією та документацією

Якщо стається помилка, чи користувач стикається з проблемою, то він мусить чітко розуміти, що пішло не так і як вийти з цієї ситуації

Система повинна «говорити» мовою користувача, використовуючи слова, фрази та терміни, які є зрозумілими для нього, а не системно-орієнтованими термінами

Запитання 27

Про що говорить дев'ята евристика Якоба Нільсена?

варіанти відповідей

Надавайте користувачам лише релевантну інформацію. Прибирайте зайве

Забезпечте користувачів підказками, додатковою інформацією та документацією

Якщо стається помилка, чи користувач стикається з проблемою, то він мусить чітко розуміти, що пішло не так і як вийти з цієї ситуації

Система повинна «говорити» мовою користувача, використовуючи слова, фрази та терміни, які є зрозумілими для нього, а не системно-орієнтованими термінами

Запитання 28

Другим кроком Евристичного аналізу є:

варіанти відповідей

Визначення потреб бізнесу та користувачів

Визначення обсягу

Визначення списку евристик

Проведення оцінки

Аналіз, обробка та презентація результатів

Запитання 29

Першим кроком Евристичного аналізу є:

варіанти відповідей

Визначення потреб бізнесу та користувачів

Визначення обсягу

Визначення списку евристик

Проведення оцінки

Аналіз, обробка та презентація результатів

Запитання 30

Третім кроком Евристичного аналізу є:

варіанти відповідей

Визначення потреб бізнесу та користувачів

Визначення обсягу

Визначення списку евристик

Проведення оцінки

Аналіз, обробка та презентація результатів

Запитання 31

Четвертим кроком Евристичного аналізу є:

варіанти відповідей

Визначення потреб бізнесу та користувачів

Визначення обсягу

Визначення списку евристик

Проведення оцінки

Аналіз, обробка та презентація результатів

Запитання 32

Пятим кроком Евристичного аналізу є:

варіанти відповідей

Визначення потреб бізнесу та користувачів

Визначення обсягу

Визначення списку евристик

Проведення оцінки

Аналіз, обробка та презентація результатів

Запитання 33

Як в дизайні інтерфейсів називається метод перевірки зручності використання ПЗ, згідно набору дизайн принципів, який допомагає виявити юзабіліті проблеми в дизайні користувальницького інтерфейсу?

варіанти відповідей

Евристичний аналіз

Гештальт

Принцип когнітивної розробки

Запитання 34

Метою Евристичного аналізу є:

варіанти відповідей

Підвищення ефективності користування продуктом завдяки підвищенню зручності користування

Визначити загальне відношення людини до проблеми, що вивчається

Дізнатись загальні очікування користувача від нового продукту

Запитання 35

Про що говорить шоста евристика Якоба Нільсена?

варіанти відповідей

Користувач в праві вибирати дії, їх послідовність та за потреби, відміняти їх чи повертатись до попереднього стану

По можливості проектуйте системи так, щоб поява потенційних помилок зводилася до мінімуму

Не змушуйте користувача запам’ятовувати інформацію при переходах між сторінками та тримати об’єми інформації в голові

Система повинна завжди інформувати користувача про те, що відбувається за допомогою зворотного зв’язку в межах реального часу

Якщо стається помилка, чи користувач стикається з проблемою, то він мусить чітко розуміти, що пішло не так і як вийти з цієї ситуації

Запитання 36

Про що говорить восьма евристика Якоба Нільсена?

варіанти відповідей

Надавайте користувачам лише релевантну інформацію. Прибирайте зайве

По можливості проектуйте системи так, щоб поява потенційних помилок зводилася до мінімуму

Не змушуйте користувача запам’ятовувати інформацію при переходах між сторінками та тримати об’єми інформації в голові

Система повинна завжди інформувати користувача про те, що відбувається за допомогою зворотного зв’язку в межах реального часу

Якщо стається помилка, чи користувач стикається з проблемою, то він мусить чітко розуміти, що пішло не так і як вийти з цієї ситуації

Запитання 37

Про що говорить друга евристика Якоба Нільсена?

варіанти відповідей

Надавайте користувачам лише релевантну інформацію. Прибирайте зайве

Забезпечте користувачів підказками, додатковою інформацією та документацією

Якщо стається помилка, чи користувач стикається з проблемою, то він мусить чітко розуміти, що пішло не так і як вийти з цієї ситуації

Система повинна «говорити» мовою користувача, використовуючи слова, фрази та терміни, які є зрозумілими для нього, а не системно-орієнтованими термінами

Запитання 38

Про що говорить третя евристика Якоба Нільсена?

варіанти відповідей

Надавайте користувачам лише релевантну інформацію. Прибирайте зайве

Користувач в праві вибирати дії, їх послідовність та за потреби, відміняти їх чи повертатись до попереднього стану

Не змушуйте користувача запам’ятовувати інформацію при переходах між сторінками та тримати об’єми інформації в голові

Система повинна завжди інформувати користувача про те, що відбувається за допомогою зворотного зв’язку в межах реального часу

Якщо стається помилка, чи користувач стикається з проблемою, то він мусить чітко розуміти, що пішло не так і як вийти з цієї ситуації

Запитання 39

Про що говорить четверта евристика Якоба Нільсена?

варіанти відповідей

Надавайте користувачам лише релевантну інформацію. Прибирайте зайве

Користувач в праві вибирати дії, їх послідовність та за потреби, відміняти їх чи повертатись до попереднього стану

Не змушуйте користувача запам’ятовувати інформацію при переходах між сторінками та тримати об’єми інформації в голові

Система повинна завжди інформувати користувача про те, що відбувається за допомогою зворотного зв’язку в межах реального часу

Користувач повинен бути впевненим в тому, що система буде працювати по тим самим алгоритмах, з якими він був ознайомлений раніше

Запитання 40

Про що говорить пята евристика Якоба Нільсена?

варіанти відповідей

Надавайте користувачам лише релевантну інформацію. Прибирайте зайве

Користувач в праві вибирати дії, їх послідовність та за потреби, відміняти їх чи повертатись до попереднього стану

По можливості проектуйте системи так, щоб поява потенційних помилок зводилася до мінімум

Система повинна завжди інформувати користувача про те, що відбувається за допомогою зворотного зв’язку в межах реального часу

Якщо стається помилка, чи користувач стикається з проблемою, то він мусить чітко розуміти, що пішло не так і як вийти з цієї ситуації

Запитання 41

Про що говорить сьома евристика Якоба Нільсена?

варіанти відповідей

Надавайте користувачам лише релевантну інформацію. Прибирайте зайве

Користувач в праві вибирати дії, їх послідовність та за потреби, відміняти їх чи повертатись до попереднього стану

Користувачі повинні мати можливість налаштувати або адаптувати інтерфейс відповідно до своїх потреб, щоб часті дії можна було досягти більш зручними засобами

Система повинна завжди інформувати користувача про те, що відбувається за допомогою зворотного зв’язку в межах реального часу

Користувач повинен бути впевненим в тому, що система буде працювати по тим самим алгоритмах, з якими він був ознайомлений раніше

Запитання 42

Про що говорить перша евристика Якоба Нільсена?

варіанти відповідей

Надавайте користувачам лише релевантну інформацію. Прибирайте зайве

Забезпечте користувачів підказками, додатковою інформацією та документацією

Якщо стається помилка, чи користувач стикається з проблемою, то він мусить чітко розуміти, що пішло не так і як вийти з цієї ситуації

Система повинна «говорити» мовою користувача, використовуючи слова, фрази та терміни, які є зрозумілими для нього, а не системно-орієнтованими термінами

Система повинна завжди інформувати користувача про те, що відбувається за допомогою зворотного зв’язку в межах реального часу

Запитання 43

Дизайн-мислення

варіанти відповідей

Комплекс апаратних і програмних засобів, що забезпечує взаємодію користувача з системою

Взаємодія, діалоги та транзакції між користувачами і комп'ютером, мобільним пристроєм, і т.д.

Сукупність елементів управління ПЗ та навігації між його блоками

методологія яка використовується в сучасному дизайні для створення інноваційних рішень з метою поліпшення користувацького досвіду та підвищення його ефективності.

Запитання 44

Ціль використання дизайн-мислення

варіанти відповідей

Підвищення ефективності візуальної комунікації

Забезпечення рівних можливостей для всіх користувачів

Підвищення рівня впізнаваності, ідентифікації дизайну

Розробка максимально корисних для користувачів продуктів

Запитання 45

Який із інструментів UX-дослідження можна використати для з’ясування поточного стану ваших (створюваного продукту) конкурентів?

варіанти відповідей

Конкурентний SWOT-аналіз

SWOT-аналіз

Евристичний аналіз

Всі відповіді вірні

Матриці порівняння

Запитання 46

До недоліків застосування інтерв'ю із стейкхолдерами в UX дизайні можна віднести

варіанти відповідей

Часозатратність процесу

Висока вартість 

Недостовірність отриманих даних

Складність організації процесу проведення

 Всі відповіді вірні

Запитання 47

Стейкхолдерами зі сторони клієнта (замовника) можуть бути: 

варіанти відповідей

Технічні працівники

Всі відповіді вірні

Засновники компанії

Виконавчі керівники

Клієнти клієнта

Запитання 48

Інтерв'ю із стейкхолдерами – це …?

варіанти відповідей

Жодної вірної відповіді

Групова дискусія в якій модератор веде розмову серед учасників через запитання на певну тему

Бесіда один на один з учасником, який належить до однієї з основних груп користувачів сайту/додатку

Метод при якому користувачі намагаються виконувати типові завдання на сайті чи програмі, поки фасилітатор спостерігає, а в деяких випадках задає ще й питання, щоб зрозуміти поведінку користувачів в процесі використання програми

Розмова один на один з людьми, які зацікавлені в успіху продукту, над яким ви працюєте

Запитання 49

Бізнес-вимоги допомагають:

варіанти відповідей

Визначити демографічні дані цільової аудиторії

Визначити проблеми користувачів в поточному робочому процесі

Всі відповіді вірні

Оцінити рівень продукту

Представити та консолідувати потреби різних зацікавлених сторін

Запитання 50

Клієнтський бриф – це …?

варіанти відповідей

Документ, що створюється для планування і проведення рекламної кампанії

Документ, що створюється клієнтом та містить інформацію про поточні проблеми, цілі та завдання проекту

Документ, що створюється клієнтом або агентством в якому викладені технічні параметри/вимоги та обсяг майбутнього проекту

Короткий документ, що створюється після консультацій з клієнтом та спрямований на чіткий опис проекту і використовується як плацдарм для генерування ідей на етапі «мозкового шторму»

Документ, що створюється дизайнером у відповідь на отриманий запит клієнта

Запитання 51

Яке із зазначених тверджень не стосується Бізнес-вимог

варіанти відповідей

Бізнес-вимоги допомагають визначити де проблема, а не чому вона виникає

Бізнес-вимоги служать окремою одиницею роботи, метою котрої є визначення пріоритетності

Бізнес-вимоги представляють та консолідують потреби різних зацікавлених сторін

Бізнес-вимоги дають розуміння загальної потреби бізнесу, яку необхідно вирішити

Бізнес-вимоги позначають напрямок руху дизайнерських рішень

Запитання 52

До переваг застосування інтерв'ю із стейкхолдерами в UX дизайні можна віднести

варіанти відповідей

Можливість налагодження комунікації із зацікавленими сторонами

Можливість опитати велику кількість користувачів у стислі терміни

Всі відповіді вірні

Можливість дізнатись загальні очікування користувача від нового продукту

Можливість вивчити різницю між тим, що люди вам говорять і тим, що вони в дійсності роблять

Запитання 53

Творчий бриф – це …?

варіанти відповідей

Жодної вірної відповіді

Документ, що створюється клієнтом та містить інформацію про поточні проблеми, цілі та завдання проекту

Документ, що створюється дизайнером (компанією розробником) у відповідь на отриманий запит клієнта

Короткий документ, що створюється після консультацій з клієнтом та спрямований на чіткий опис проекту і використовується як плацдарм для генерування ідей на етапі «мозкового шторму»

Документ, що створюється для планування і проведення рекламної кампанії

Запитання 54

Як називається документ, що створюється клієнтом або агентством (або незалежним дизайнером) в якому викладені параметри/ вимоги та обсяг майбутнього проекту? 

варіанти відповідей

 Комунікаційний бриф

Творчий бриф

Медіа-бриф

Ідея-бриф

Технічний бриф

Запитання 55

На яку кількість груп, умовно можна розділити всіх конкурентів?

варіанти відповідей

2

7

4

5

Запитання 56

Скажімо, ви розробляєте сайт для компанії спортивного харчування. Хто із зазначених у списку буде вашими непрямими конкурентами?

варіанти відповідей

Магазин здорового харчування

Всі відповіді вірні

Виробник спортивного одягу

Продуктовий магазин

Магазин спортивного одяг

Запитання 57

Другим кроком ефективного проведення аналізу конкурентів є

варіанти відповідей

Створити список своїх конкурентів

b. Жодної вірної відповіді

c. Створити критерії для порівняння

d. Вибрати один із інструментів проведення аналізу конкурентів

e. Визначити напрямок вдосконалення

Запитання 58

Як в UX-дизайні називається тактика/методологія, яка використовується для виявлення та оцінки конкурентів?

варіанти відповідей

Евристичний аналіз

b. Матриця порівняння

c. Аналіз конкурентів

d. Гештальт принцип

e. SWOT-аналіз 

Запитання 59

Як називається інструмент проведення аналізу конкурентів котрий поданий на рисунку?

варіанти відповідей

SWOT-аналіз

b. Конкурентний SWOT-аналіз

c. Сітки конкурентів

d. Матриця порівняння

Запитання 60

Як називається інструмент проведення аналізу конкурентів котрий поданий на рисунку?

варіанти відповідей

SWOT-аналіз

Сітки конкурентів

d. Конкурентний SWOT-аналіз

e. Матриця порівняння

Запитання 61

SWOT-аналіз розділяє всі дані про ваших конкурентів на наступні групи:

варіанти відповідей

Жодної вірної відповіді

b. Слабкі сторони; Загрози; Можливості; Потреби бізнесу;

c. Сильні сторони; Слабкі сторони; Загрози; Можливості;

d. Загрози; Можливості; Потреби бізнесу; Сильні сторони;

e. Сильні сторони; Загрози; Потреби користувачів; Слабкі сторони;

Запитання 62

Що є ключовим завданнями аналізу конкурентів

варіанти відповідей

Вивчити/спрогнозувати попит та пропозицію на ринку

b. Переглянути свою бізнес-стратегію

c. Передбачити/вирахувати наступний хід вашого конкурента

d. Вивчити ринкові умови

e. Всі відповіді вірні

Запитання 63

Як називається інструмент проведення аналізу конкурентів котрий поданий на рисунку?

варіанти відповідей

SWOT-аналіз

Сітки конкурентів

d. Конкурентний SWOT-аналіз

e. Матриця порівняння

Запитання 64

Першим кроком ефективного проведення аналізу конкурентів є:

варіанти відповідей

Створити критерії для порівняння

b. Створити список своїх конкурентів

c. Визначити напрямок вдосконалення

d. Жодної вірної відповіді

e. Вибрати один із інструментів проведення аналізу конкурентів

Запитання 65

Процес визначення груп користувачів в UX-дослідженні складається з

варіанти відповідей

4 етапи

5 етапів

6 етапів

7 етапів

Запитання 66

Ключовим недоліком “Польових” досліджень є

варіанти відповідей

Тривалість процесу b.

Складність аналізу отриманих результатів

c. Неможливість дотриматись анонімності респондентів

d. Висока ціна їх проведення

e. Складний процес підготовки

Запитання 67

Вагомим недоліком методу інтерв'ю з користувачами є

варіанти відповідей

Складність інтерпретації даних

b. Складність визначення користувацької проблеми

c. Часозатратність процесу

d. Неможливість дізнатись точних очікувань користувачів

e. Ідеалізація робочого процесу респондентами

Запитання 68

Який із методів UX- дослідження краще застосувати у випадку коли ви хочете охарактеризувати отримані результати в більш кількісних показниках? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Метод онлайн опитування

b. Метод групового інтерв’ю

c. Метод сортування карточок

d. A/B тестування

e. Метод “польового” дослідження

Запитання 69

Який із методів UX- дослідження краще застосувати для формування ефективної структури контенту сайту? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Метод “польового” дослідження

b. Метод групового інтерв’ю

c. Метод онлайн опитування

d. Метод сортування карточок

e. A/B тестування

Запитання 70

Однією із цілей “польових” досліджень є

варіанти відповідей

Визначити де проблема, а не чому вона виникає

b. Зберегти анонімність респондентів

c. З’ясувати думки великої кількість користувачів в стислі терміни

d. Вивчити різницю між тим, що користувачі говорять підчас інтерв’ю і тим, що вони в дійсності роблять

e. З’ясувати які функції, параметри та характерні особливості продукту, на думку користувачів, є важливими

Запитання 71

Однією із цілей онлайн-опитування є:

варіанти відповідей

Переглянути цілі своєї компанії

b. Вивчити для чого і як користувач виконує свої задачі

c. Зрозуміти термінологію своїх користувачів

d. Всі відповіді вірні

e. Опитати велику кількість користувачів у стислі терміни

Запитання 72

Як називається метод в UX дослідженнях, який використовується для категоризації результатів досліджень, сортування дизайнерських ідей та їх групуванням разом, з метою формування певних шаблонів і тенденцій? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Мапа користувацького шляху

b. SWOT аналіз

c. Діаграма спорідненості

d. UX-персона

e. Пріоритизація

Запитання 73

Який із методів дослідження користувачів краще застосувати у випадку коли ваші користувачі працюють із досить складними завданнями чи робочими потоками? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Метод “польового” дослідження

b. Метод групового інтерв’ю

c. Метод сортування карточок

d. Метод онлайн опитування

e. Метод тестування на зручність

Запитання 74

Як в UX-дослідженнях називається метод спостереження за користувачами на місці їх роботи, що проводиться з метою вивчення того, як вони працюють у своєму звичному, повсякденному середовищі? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Фокус-група

b. A/B тест

c. Сортування карточок

d. Тестування на зручність

e. Польове дослідження

Запитання 75

Першим кроком в UX-дослідженні користувачів є: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Визначення основних вимог користувачів

b. Жодної вірної відповіді

c. Визначення основної групи користувачів

d. Вибір інструменту проведення дослідження

e. Створення плану залучення користувачів

Запитання 76

Як в UX-дослідженнях називається бесіда один на один з учасником, який належить до однієї з основних груп користувачів вашого продукту? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Інтерв'ю користувачів

b. Контекстне інтерв’ю

c. Онлайн опитування

d. Фокус-група

e. Польове дослідження

Запитання 77

В якому із пунктів UX-персони слід подавати інформацію про особистий досвід? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Поведінка

b. Демографічний профіль

c. Можливості

d. Сценарій використання

e. Цілі

Запитання 78

На яку кількість етапів можна розділити процес створення UX-персон?

варіанти відповідей

5

7

4

8

Запитання 79

Як в UX-дизайні називається узагальнене представлення частини ЦА продукту, зі схожими цілями, мотиваціями, поведінкою і потребами, що ґрунтується на даних отриманих як з бізнес, так і з користувацьких досліджень? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Кінцеві користувачі

b. Тестова група

c. Фокус-група

d. UX-персона

e. Прото-персона

Запитання 80

UX-персона призначена для: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Вивчення поточних моделей поведінки користувачів

b. Визначення того, хто є ідеальним користувачем продукту

c. Всі відповіді вірні

d. Визначення проблем з якими зустрічаються користувачі в процесі вирішення поточних задач

e. З’ясування потреб та цілей користувачів

Запитання 81

З якої кількості ключових (основних) пунктів повинна складатись класична UX-персона?

варіанти відповідей

5

7

4

8

Запитання 82

З яких основних елементів складається UX-персона? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Заголовок, демографічні дані, сценарій використання, цілі

b. Жодної вірної відповіді

c. Заголовок, цілі, мотивацію, поведінку, емоції, можливості

d. Заголовок, думки, демографічні дані, емоції, можливості

e. Заголовок, дії користувачів, думки, можливості

Запитання 83

UX-персона – це? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Узагальнене представлення частини ЦА продукту, зі схожими цілями, мотиваціями, поведінкою і потребами, що ґрунтується на даних отриманих як з бізнес, так і з користувацьких досліджень

b. Метод UX дослідження, який використовується для категоризації результатів користувацьких досліджень

c. Узагальнене представлення частини ЦА продукту, зі схожими цілями, мотиваціями, поведінкою і потребами, що ґрунтується на основі припущень та гіпотез

d. Точне представлення окремої групи ЦА продукту, зі схожими цілями, поведінкою і потребами

e. Елемент маркетингової компанії, який можна використовувати для вивчення поведінки і мотивації користувачів

Запитання 84

В якому із розділів UX-персони відображаються інтереси користувача? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Психографія

b. Сценарій і очікування

c. Демографічний профіль

d. Соціальний профіль

e. Можливості

Запитання 85

В якому із пунктів UX-персони слід подавати інформацію про професійний досвід? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Поведінка

b. Можливості

c. Демографічний профіль

d. Цілі

e. Сценарій використання

Запитання 86

Який із зазначених методів можна розглядати як альтернативу UX-персонам? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Job stories

b. User flows

c. Jobs-To-Be-Done

d. User stories

e. Мапа користувацького шлях

Запитання 87

Які елементи мапи користувацького шляху знаходяться в “ЗОНІ С”? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Дії, фази подорожі, емоції

b. Канали, персона, фази подорожі

c. Сценарій, дії, канали, очікування

d. Персона, очікування

e. Можливості

Запитання 88

З якої кількості основних елементів складається класична мапа користувацького шляху?

варіанти відповідей

5

7

4

8

Запитання 89

Який із каналів взаємодії користувачів та продукту, що відображається на CJM, не вимагає миттєвої взаємодії між клієнтом та продуктом? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Неіменований канали

b. Двосторонній канал

c. Односторонній канал

d. Іменований канал

Запитання 90

Ментальна модель користувача – це? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Те, як користувач уявляє в своїй свідомості роботу тієї чи іншої системи, продукту і т.д.

b. Модель предметної області, що складається з переліку взаємопов'язаних понять, що використовуються для опису цієї області

c. Абстрактна модель, що визначає структуру модельованої системи, властивості її елементів і причинно-наслідкові зв'язки, властиві системі і суттєві для досягнення мети моделювання

d. Поняття, що позначає цілісну структуру, яка формується у свідомості людини при сприйнятті об'єктів або їх образів

e. Сукупність інформації, що характеризує істотні властивості і стани об'єкта, процесу, явища, а також взаємозв'язок із зовнішнім світом 

Запитання 91

Які елементи мапи користувацького шляху знаходяться в “ЗОНІ B”? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Можливості, дії, сценарій

b. Сценарій, дії, канали, очікування

c. Персона, сценарій і очікування

d. Канали, персона, фази подорожі

e. Дії, фази подорожі, думки, емоції

Запитання 92

Які елементи мапи користувацького шляху знаходяться в “ЗОНІ A”? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Можливості, дії

b. Персона, дії, думки

c. Персона, сценарій і очікування

d. Сценарій, дії, канали

e. Канали, персона, фази подорожі

Запитання 93

На яку кількість умовних зон можна розділити мапу користувацького шляху

варіанти відповідей

5

7

4

8

3

Запитання 94

Який із каналів взаємодії користувачів та продукту, що відображається на CJM, підтримує миттєву двосторонню взаємодію між клієнтом та продуктом? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Жодної вірної відповіді

b. Односторонній канал

c. Неіменований канали

d. Іменований канали

e. Двосторонній канал

Запитання 95

Як в UX-дизайні називається метод візуалізації процесу, який проходить користувач (веб-сайту, додатку і т.д.) на шляху досягнути поставленої мети? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Jobs-To-Be-Done

b. UX-персона

c. Користувацький сценарій

d. User stories

e. CJM

Запитання 96

Як називається середовище взаємодії користувачів та продукту котре подається на мапі користувацького шляху? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Канал

b. User flow

d. Фази подорожі

e. Взаємозв’язок

Запитання 97

Метою використання прототипу є: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Тестування дизайнерських рішень на життєздатність та відповідність цілям і потребам, як бізнесу так і користувачів

b. Визначення потреб бізнесу та користувачів

c. Створення макету майбутньої веб-сторінки

d. Дослідження користувацького шляху

Запитання 98

Першим етапом прототипування користувацьких інтерфейсів є: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Визначення рівня деталізації

b. Розробка прототипу

Визначення потреб користувача

d. Тестування прототипу

e. Оцінка прототипу 

Запитання 99

Рівень деталізації вайрфреймів вказує на: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Те, наскільки вайрфрейм буде описаний в ТЗ

b. Жодної вірної відповіді

c. Те, наскільки вайрфрейм буде протестований

d. Стан готовності проекту

e. Те, наскільки близьким до фінального продукту буде ваш вайрфрейм

Запитання 100

Прототип – це? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Метод перевірки зручності використання комп'ютерного ПЗ згідно набору певних дизайн принципів

b. Сукупність засобів, за допомогою яких користувач взаємодіє з різними пристроями або системою

c. Попередня версія готового продукту, яка моделює реалістичну взаємодію між користувачем та інтерфейсом

d. Абстрактна модель, що визначає структуру модельованої системи, властивості її елементів і причинно-наслідкові зв'язки, властиві системі і суттєві для досягнення мети моделювання

e. Сукупність інформації, що характеризує істотні властивості і стани об'єкта, процесу, явища, а також взаємозв'язок із зовнішнім світом

Запитання 101

На рисунку представлено умовний спосіб позначення на вайрфреймах: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Модальних вікон

b. Зображення

c. Image Carousel

d. Текстових областей

e. Кнопок 

Запитання 102

Прототипування – це? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Процес створення макетів майбутніх веб-сторінок

b. Метод адаптивного дизайну

c. Жодної вірної відповіді

d. Процес створення веб-сторінки із попередньо створеного макету дизайну сайту, заздалегідь намальованого за допомогою графічних редакторів

e. Ефективний спосіб тестування та перевірки запропонованих функціональних можливостей продукту та його дизайну, що передує етапу розробки 

Запитання 103

Як в UX-дизайні називається метод, суть якого полягає в визначенні черговості реалізації ідей та функціоналу майбутнього продукту? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Матриця пріоритизації

b. Діаграма послідовності

c. Діаграма спорідненості

d. Діаграма (графік) зв'язків

e. Таблиця якості 

Запитання 104

Який із зазначених елементів можна відображати на вайрфреймах? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Жоден із зазначених елементів не можна відображати на вайрфреймах

b. Зображення

c. Функціональні іконки

d. Декоративні іконки

e. Логотип

Запитання 105

Приклад якого рівня деталізації вайрфреймів представлено на рисунку? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Super-fidelity

b. Скетч

c. Low-fidelity

e. High-fidelity

Запитання 106

Як в UX-дизайні називається попередня версія готового продукту, яка моделює реалістичну взаємодію між користувачем та інтерфейсом? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Вайрфрейм

b. Прототип

c. Ескіз

d. Концепт

e. Тестова

Запитання 107

На яку кількість основних етапів можна розділити весь процес прототипування користувацького інтерфейсу?

варіанти відповідей

5

7

4

8

3

Запитання 108

На рисунку представлено умовний спосіб позначення на вайрфреймах: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Модальних вікон

b. Зображення

с. Заголовків, тексту, списків

d. Текстових областей

e. Кнопок 

Запитання 109

Вайрфрейми якого рівня деталізації, окрім основних блоків, заголовків і базових елементів містять ще й текст наближений до реального, іконки, зображення?

варіанти відповідей

a. Super-fidelity

b. Скетч

c. Low-fidelity

e. High-fidelity

Запитання 110

На якому із рівнів деталізації вайрфреймів показується приблизне розташування елементів на екрані, але при цьому опускаються деталі того, як вони будуть виглядати?

варіанти відповідей

a. Super-fidelity

b. Скетч

c. Low-fidelity

e. High-fidelity

Запитання 111

Вайрфрейм – це? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Інструмент представлення шляху користувача

b. Візуальне зображення ІК, позбавленого будь-якого візуального дизайну чи елементів бренду

c. Серія взаємодій користувача та продукту

d. Концептуальна модель продукту

e. Попередня, динамічна версія продукту

Запитання 112

Процес підготовки та проведення тестування на зручність складається з:

варіанти відповідей

5

7

4

8

Запитання 113

Який із методів тестування на зручність фокусується на зборі показників, які описують досвід користувача? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Партизанське тестування

b. Онлайн опитування

c. Експертне тестування

d. Якісне тестування

e. Кількісне тестування

Запитання 114

Фасилітатор – це? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Людина, яка використовує веб-сайт/додаток та є суб’єктом дослідження

b. Учасник інтерв'ю, соціологічного опитування, чи іншого роду тестів

c. Людина, що модерує процес тестування на зручність та озвучує/передає завдання учаснику

d. Людина, яка займається перевіркою працездатності, якості та безпеки програмного забезпечення, сайтів, додатків тощо

e. Людина, яка тестує інтерфейс продукту на зручність

Запитання 115

Юзабіліті тестування – це? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Метод дослідження користувачів, суть якого полягає в тому, щоб користувачі впорядкували інформацію по групах, в залежності від їх значущості

b. Метод визначення інформаційної архітектури

c. Процес тестування частин програми для забезпечення їх належної роботи

d. Метод запису дій, які реальні користувачі здійснюють під час взаємодії з сайтом/додатком

e. UX- дослідження метою якого є визначення зручності використання продукту

Запитання 116

Невід’ємними компонентами тестування на зручність є: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Жодної вірної відповіді

b. Фасилітатор, учасник

c. Інформаційна архітектура, прототип, учасник

d. Модератор, завдання, учасник

e. Модератор та група учасників тестування

Запитання 117

Як в UX-дизайні називається методологія, суть якої полягає в тому, що учасники дослідження виконують певні завдання озвучені модератор? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Онлайн тестування

b. Тестування на зручність

c. Фокус-група

d. A/B тестування

Запитання 118

Одним із ключових завдань процесу тестування на зручність є: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Пошук можливостей для вдосконалення продукту

b. Визначення цілей продукту

с. . Визначення користувацької аудиторії

d. Визначення візуального дизайну продукту

e. Побудова мапи користувацького шляху 

Запитання 119

Який із методів тестування на зручність фокусується на зборі інформації, відгуків та розповідей про те, як люди використовують продукт чи послугу? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Кількісне тестування

b. Якісне тестування

c. Партизанське тестування

d. Експертне тестування

Запитання 120

Альтернативною назвою методу «Юзабіліті тестування» є? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Перший клік

b. Бета-тестування

c. Тестування користувача

d. 5-ти секундний тест

e. Тестування на сприйняття

Запитання 121

Метою «Юзабіліті тестування» є: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Визначення рівня зручності використання продукту

b. Відстеження погляду користувача під час використання продукту

c. Визначення ієрархії сайту

e. Тестування користувачів продукту

Запитання 122

Медіа-запити використовуються в чуйному дизайні для: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Оптимізації зображення відповідно до певної роздільної здатності екрану пристрою перегляду

b. Забезпечення пропорційної зміни зображення по відношенню до відносних блоків

c. Налаштування одного макету сторінки під різні пристрої та браузери, завдяки чому вміст сторінки змінюється пропорційно розміру екрана пристрою відтворення

e. Забезпечення кращої ергономіки веб-сторінки

Запитання 123

Хто першим ввів термін «Адаптивний веб-дизайн» (Adaptive web design) в область UX-дизайну? Виберіть одну відповідь: a.

варіанти відповідей

Арон Густафсон

b. Ітан Маркотт

c. Брюс Тогнацціні

d. Якоб Нільсен

Запитання 124

До недоліків адаптивного веб-дизайну належить: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Неможливість створення найкращого UX для конкретного користувацького пристрою

b. Висока вартість розробки

c. Обмежений контроль над виглядом макетів сторінок на різних пристроях

d. Неможливість оптимізації реклами на основі даних користувачів

e. Повільний процес завантаження веб-сторінок

Запитання 125

Яку кількість фіксованих (шаблонних) розмірів макетів сторінок використовують в адаптивному веб-дизайні

варіанти відповідей

5

7

4

6

Запитання 126

До недоліків чуйного веб-дизайну належить: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Всі відповіді вірні

b. Повільний час завантаження веб-сторінок

c. Різний дизайн для різних типів пристроїв

d. Складність реалізації та обслуговування сайтів

e. Висока вартість розробки в порівнянні за адаптивним дизайном

Запитання 127

Каскадні таблиці стилів (CSS) – це? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Стандарт кодування символів

b. Динамічна, об'єктно-орієнтована прототипна мова програмування

c. Мова тегів, якою пишуться гіпертекстові документи для мережі Інтернет

d. Спеціальна мова стилю веб-сторінок, що використовується для опису їхнього зовнішнього вигляду

Запитання 128

До переваг адаптивного веб-дизайну належить: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Однаковий досвід користування на різних пристроях

b. Всі відповіді вірні

c. Легкість процесу редизайну

d. Простота відстеження аналітики користувачів

e. Значно нижча вартість ніж в чуйному веб-дизайн

Запитання 129

Fluid grids (текучі сітки) використовуються в чуйному веб-дизайні для: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Налаштування одного макету сторінки під різні пристрої та браузери, завдяки чому вміст сторінки змінюється пропорційно розміру екрана пристрою відтворення

b. Оптимізації зображення відповідно до певної роздільної здатності екрану пристрою перегляду

c. Забезпечення кращої ергономіки веб-сторінки

d. Забезпечення пропорційної зміни зображення по відношенню до відносних блоків

Запитання 130

До недоліків чуйного веб-дизайну належить: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

Висока вартість розробки в порівнянні за адаптивним дизайном

b. Складність інтеграції реклами

c. Всі відповіді вірні

d. Складність реалізації та обслуговування сайтів

e. Різний дизайн для різних типів пристроїв 

Запитання 131

До недоліків чуйного веб-дизайну належить: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Різний дизайн для різних типів пристроїв

b. Всі відповіді вірні

c. Складність реалізації та обслуговування сайтів

d. Обмежений контроль над виглядом макетів на різних пристроях

e. Висока вартість розробки в порівнянні за адаптивним дизайном

Запитання 132

Хто першим ввів термін «Чуйний веб-дизайн» (Responsive Web Design) в область UX-дизайну? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Ітан Маркотт

b. Брюс Тогнацціні

c. Якоб Нільсен

d. Бен Шнайдерман

e. Арон Густафсон

Запитання 133

До переваг адаптивного веб-дизайну належить: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Значно нижча вартість ніж в чуйному веб-дизайні

b. Однаковий досвід користування на різних пристроях

c. Всі відповіді вірні

d. Легкість процесу редизайну

e. Можливість оптимізації реклами на основі даних користувачів

Запитання 134

Схематичний приклад якого методу дизайну представлено на зображенні? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Плавного веб-дизайну

b. Жодної вірної відповіді

c. Чуйного веб-дизайну

d. Гнучкого веб-дизайну

e. Адаптивного веб-дизайну 

Запитання 135

До переваг чуйного веб-дизайну належить: Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Кращий процес оптимізації для пошукових систем

b. Однаковий досвід користування на різних пристроях

c. Вартість, яка є нижчою ніж в адаптивному веб-дизайні

d. Всі відповіді вірні

e. Простий процес створення та обслуговування сайтів

Запитання 136

Як називається підхід веб-розробки, який створює динамічні зміни зовнішнього вигляду веб-сайту, в залежності від розміру екрана та орієнтації пристрою перегляду? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Адаптивний веб-дизайн

b. Плавний веб-дизайн

c. Вільний веб-дизайн

d. Гнучкий веб-дизайн

e. Чуйний веб-дизайн

Запитання 137

В якому із видів дизайну веб-сторінка адаптується під розмір вікна користувацького пристрою підвантажуючи нові шаблони сторінок? Виберіть одну відповідь:

варіанти відповідей

a. Тільки в чуйному веб-дизайні з використанням статичних сіток

b. Тільки в адаптивному веб-дизайні з використанням текучих сіток

c. В адаптивному веб-дизайні

d. Як в чуйному, так і в адаптивному веб-дизайні

e. В чуйному веб-дизайні

Запитання 138

Стендфордська модель складається з етапів?

варіанти відповідей

2

5

6

7

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест