Електронний підпис

Додано: 12 березня
Предмет:
6 запитань
Запитання 1

Що таке електронний підпис?

варіанти відповідей
Електронні дані, які забезпечують цілісність документів та ідентифікують особу.
Електронний пристрій, який використовується для збереження електронного підпису.
Електронний файл, який може бути використаний для підписання документів.
Електронна послуга, яка дозволяє реєструватися на державних порталах.
Запитання 2

Для чого можна використовувати електронний підпис?

варіанти відповідей
Для підписування електронних документів.
Для збереження персональних даних.
Для отримання кваліфікованого електронного підпису.
Для використання електронних послуг.
Запитання 3

Як можна отримати кваліфікований електронний підпис?

варіанти відповідей
Звернувшись до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів.
Замовивши його онлайн на веб-сайті.
Безкоштовно отримати в Інформаційно-довідковому департаменті Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку.
Зберігаючи його на флешці.
Запитання 4

Скільки років складає строк дії кваліфікованого електронного підпису?

варіанти відповідей
1-2 роки.
3-4 роки.
6-7 років.
10 років.
Запитання 5

Де можна отримати безкоштовний кваліфікований електронний підпис?

варіанти відповідей
У кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг.
В особистому кабінеті «Приват24» або у відділенні ПриватБанку.
В інформаційно-довідковому департаменті Державної податкової служби.
В Міністерстві внутрішніх справ України.
Запитання 6

Як підписати документ онлайн в Дії?

варіанти відповідей

Перейти в підписання документа в Дії.

Виберіть тип носія особистого ключа, введіть пароль та натисніть «Зчитати ключ».

Виберіть документ для підписання та натисніть «Продовжити».

Перевірте назву документа та натисніть «Підписати файл».

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест