Добробут

Додано: 6 жовтня
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
25 запитань
Запитання 1

Що означає слово «добробут»?

варіанти відповідей

а) Гарний настрій

б) Стан задоволення основних потреб людини та почуття безпеки

в) Вивчення правил дорожнього руху

г) Перемога у спортивних змаганнях

Запитання 2

Які умови сприяють добробуту учнів у школі?

варіанти відповідей

а) Дружня атмосфера та взаємоповага

б) Шкільний булінг

в) Співпраця з учителями та однокласниками

г) Можливість розвивати свої здібності

Запитання 3

Що допомагає зберегти емоційний добробут у школі?

варіанти відповідей

а) Уміння спілкуватися та слухати інших

б) Ігнорування правил поведінки

в) Допомога друзям і підтримка

г) Конфлікти та сварки

Запитання 4

Які з наведених дій шкодять добробуту учнів?

варіанти відповідей

а) Дотримання правил безпеки

б) Приниження та образи

в) Турбота про друзів

г) Дотримання розпорядку дня

Запитання 5

Що робити, якщо тебе образили у школі?

варіанти відповідей

а) Замовчати проблему

б) Звернутися по допомогу до вчителя чи батьків

в) Відповісти образою

г) Ігнорувати почуття

Запитання 6

Які чинники впливають на фізичний добробут у школі?

варіанти відповідей

а) Правильне харчування

б) Дотримання гігієни

в) Сон та відпочинок

г) Порушення режиму дня

Запитання 7

У якій школі учням буде комфортніше навчатися?

варіанти відповідей

а) Де підтримують один одного та поважають думку кожного

б) Де поширений булінг

в) Де є цікаві гуртки та можливість розвиватися

г) Де відсутня співпраця між учнями

Запитання 8

Добробут у школі — це…

варіанти відповідей

a) Тільки навчання

б) Гармонія між навчанням, відпочинком, дружбою та безпекою

в) Лише оцінки

г) Суворі правила

Запитання 9

Що означає «шкільне майно»?

варіанти відповідей

a) Лише парти і стільці

б) Усе, що належить школі: меблі, підручники, обладнання

в) Особисті речі учнів

г) Іграшки

Запитання 10

Хто відповідає за зіпсоване шкільне майно?

варіанти відповідей

a) Вчитель

б) Директор

в) Той, хто зіпсував

г) Весь клас

Запитання 11

Якщо учень випадково зламав шкільну річ, що він має зробити?

варіанти відповідей

a) Сказати вчителю

б) Сховати поламану річ

в) Звинувачувати іншого

г) Посміятися

Запитання 12

Здатність зберігати та відтворювати інформацію це

варіанти відповідей

 пам’ять

увага

 

 віртуозність

інтелект

Запитання 13

Зосередження, спрямованість органів чуття, думки, свідомості на кого-небудь або на що-небудь це

варіанти відповідей

 увага

 віртуозність

інтелект

пам’ять

Запитання 14

Розум, здатність людини мислити це

варіанти відповідей

увага

 пам’ять

 інтелект

 віртуозність

Запитання 15

Візуальний тип сприйняття інформації відбувається за

варіанти відповідей

допомогою слуху

допомогою зору

допомогою дотику

допомогою відчуттів

Запитання 16

На уроці вчителька пояснювала новий матеріал. Висновки узагальнила на дошці у вигляді схеми. Учениця старанно перемалювала схему в зошит. А сама думала, чому її подруги, немає в школі. Учителька закінчила пояснення і запитала:"Діти, ви все зрозуміли?". Учениця разом з усіма хитнула головою і подумала:"Удома розберуся...".

Що завадило учениці зрозуміти новий матеріал?


варіанти відповідей

 спілкування з однокласниками під час уроку

неуважне (неактивне) слухання

 відволікання під час пояснення

Запитання 17

Активне слухання допоможе

варіанти відповідей

 успішно навчатися


краще зрозуміти іншого

 ефективно спілкуватися

 відволіктися від навчання

Запитання 18

Що означає поняття «навчання впродовж життя»?

варіанти відповідей

Постійно здобувати нові знання та навички протягом усього життя

 Вивчати тільки ті предмети, які тобі подобаються

 Вивчати щось нове лише в школі

Читати підручники лише перед контрольною роботою

Запитання 19

Чому важливо навчатися не тільки в школі, а й у вільний час?

варіанти відповідей

 Щоб розвивати свої таланти та навички, що стануть у пригоді в майбутньому

Щоб отримати лише гарні оцінки

Щоб виграти в комп'ютерній грі

Щоб мати менше вільного часу

Запитання 20

Де можна навчитися чомусь новому, окрім школи?

варіанти відповідей

  У бібліотеці, спортивній секції, гуртку або спілкуючись з дорослими

На уроках математики

 Тільки за допомогою інтернету

 У театрі

Запитання 21

Яка головна мета навчання впродовж життя для твоєї безпеки та добробуту?

варіанти відповідей

Щоб краще розуміти світ навколо себе та приймати правильні рішення для свого здоров’я та безпеки

Щоб знати, як правильно спілкуватися з друзями

 Щоб отримати багато грошей у майбутньому

Щоб завжди бути кращим за інших

Запитання 22

Безпека - це

варіанти відповідей

  це такі явища, які можуть завдати шкоди життю людей

це відсутність загрози життю, здоров'ю людей, майну, тваринам, рослинам та довкіллю.

 це потреба розвитку людини

Запитання 23

Небезпека - це

варіанти відповідей

  це такі явища, які можуть завдати шкоди життю людей

це потреба розвитку людини

це відсутність загрози життю, здоров'ю людей, майну, тваринам, рослинам та довкіллю

Запитання 24

Добробут - це

варіанти відповідей

 Умови життя людини, що надають їй можливості для всебічного розвитку, забезпечують усіма необхідними матеріальними й духовними благами

Коли людина має багато грошей

Навколишнє середовище, в якому живуть люди

Запитання 25

Рятувальні та аварійні служби - це



варіанти відповідей

101

102

103

104

112

усі відповіді вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест