Додавання чисел з різними знаками. Властивості додавання

Додано: 12 лютого
Предмет: Математика, 6 клас
11 запитань
Запитання 1

Обчисли: 6 + (-3) + (-5) + 2 = ...

варіанти відповідей

0

-3

3

-8

Запитання 2

Обчисли: -1,48 + 5 + 1,48 + (-7) + 2 = ...

варіанти відповідей

0

-3

3

-8

Запитання 3

Обчисли:

-1/2 + (-3/2) + (-5/2) + 5 + (-7/2) = ...

варіанти відповідей

0

-3

3

-8

Запитання 4

Постав знак (<, >, ≤, ≥, =) на місце зірочки (*):

2 + (-7) + (-2) * 8 + (-8) + 3.

варіанти відповідей

>

=

<

Запитання 5

Знайди суму усіх цілих чисел, що задовольняють нерівність

-4,17 < х < 5,91

варіанти відповідей

3

-3

5

-5

Запитання 6

Знайди число, що є протилежним до суми усіх чисел: 1,8; -2,3; 4,7; -5,8.

варіанти відповідей

1,4

-1,4

1,6

-1,6

Запитання 7

Обчислити:

5 + (-5) + (-6)

варіанти відповідей

-6

-5

5

6

Запитання 8

Вибири зручну послідовність обчислень:

-8,3 + (-16,8) + 8,3 +13,8

варіанти відповідей

(-8,3 + 8,3) + (-16,8 +13,8)

(-8,3 + (-16,8)) + (8,3 + 13,8)

(-8,3 + 13,8) + (8,3 + (-16,8))

8,3 + (-8,3 + (-16,8) + 13,8)

Запитання 9

Спростіть вираз і знайдіть його значення:

4,47 + m + ( - 2,37) + n + (- 0,32) + 1,12; якщо m = - 3,17; n = 0,27

варіанти відповідей

1,12

- 1,12

0

- 5

Запитання 10

У якому випадку застосовано зручний спосіб для обчислення прикладу

 – 8,3 +9 + ( – 6,7)

варіанти відповідей

 (– 8,3 +9) + ( – 6,7)

 (– 8,3 +( – 6,7))+9

( – 6,7)  +(– 8,3 +9)

(9 + ( – 6,7)) + (– 8,3)

Запитання 11

У якому випадку застосовано зручний спосіб для обчислення прикладу

 – 8,61 + ( – 2,54) + 6,31 + 2,54

варіанти відповідей

(– 8,61 + ( – 2,54)) +(6,31 + 2,54)

(– 8,61 + 2,54) + ( – 2,54)+ 6,31

( – 2,54 + 2,54)+ 6,31 + (– 8,61)

(6,31 + 2,54) + (– 8,61) + ( – 2,54)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест