Повторити і систематизувати знання учнів про додавання натуральних чисел та властивості додавання. Сформувати навички застосування властивостей додавання під час розв'язування вправ. Виховувати самостійність
Яке число в натуральному ряду передує числу 3100?
Скільки чисел стоїть у натуральному ряду між числами 34 і 76?
Яка цифра записана в розряді сотень класу тисяч числа 47 385 729?
Яку з даних цифр можна підставити замість зірочки в запис 26 358 > 26 3*4, щоб утворилася правильна нерівність?
Знайдіть суму:
5 532 901 476 + 9 235 610 448;
Знайдіть суму:
17 854 990 523 + 1 367 481 086
Виконайте додавання, обравши зручний порядок дій:
4 817 + 87 239 + 1 183;
Виконайте додавання, обравши зручний порядок дій:
431 + 637 849 + 62 151
У Петрика було 18 слив, що на 5 слив менше, ніж у Максима, а в Івана на 2 сливи більше, ніж у Петрика. Скільки слив було у хлопців разом?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома